Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 Jeg kommer med et litt rart spørsmål og lurer på hvorfor du bruker dongery bukse, og om du synes at du kler det? Jeg er av den oppfatning at det er ytterst få jenter som kan gå med disse buksene . Du må ha smale hofter og en liten sprettrumpe...ellers så passer du rett og slett ikke i disse buksene. Jeg ser ofte jenter som aldri i livet burde gå i disse buksene, men likevel så gjør de det..Jeg lurer på hvorfor...? Vil de heller følge moten enn å se pene ut?? ...
Gjest Catwoman Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 vanlig jeans/olabukse du mener ikke sant? Det er vel blant de få klesplaggene som alle mennesker kler,( i riktig fasong til sin kropp selvsagt)
Gjest gjesta Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 Syns det er finest, kulest... etc..
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 vanlig jeans/olabukse du mener ikke sant? Det er vel blant de få klesplaggene som alle mennesker kler,( i riktig fasong til sin kropp selvsagt) Ja, det er det jeg mener, men jeg er veeeldig uenig i at alle kler det....og dety er tydeligvis vanskelig for de fleste å finne en jeans som kler dem....
Gjest Catwoman Skrevet 21. februar 2005 #5 Skrevet 21. februar 2005 og dety er tydeligvis vanskelig for de fleste å finne en jeans som kler dem.... da tror jeg heller det er det. For alle fasonger kler ikke alle. Jeg er brei over hoftene og smal i livet, og kler olabukser likevel, men de buksene som er beregnet på folk med smale hofter og rett figur, ser helt for jævlig ut på meg, jeg må finne rett fasong for at det skal se pent ut
Gjest Xavia Skrevet 21. februar 2005 #6 Skrevet 21. februar 2005 Dette er grunnen til at jeg går med jeans, og føler meg vel i det: smale hofter og en liten sprettrumpe.....
Gjest Madam Felle Skrevet 21. februar 2005 #7 Skrevet 21. februar 2005 Bruker de klærne jeg trives i, og bryr meg katten om hva alle andre måtte mene.
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #8 Skrevet 21. februar 2005 Dette er grunnen til at jeg går med jeans, og føler meg vel i det: da er vi to Dessuten: andre bukser liker jeg knapt, med få unntak (noen få dressbukser, og noen armybukser). Ellers passer jeans stilen min som hånd i hanske.
chimp Skrevet 21. februar 2005 #10 Skrevet 21. februar 2005 Jeg kommer med et litt rart spørsmål og lurer på hvorfor du bruker dongery bukse' date=' og om du synes at du kler det? Jeg er av den oppfatning at det er ytterst få jenter som kan gå med disse buksene . Du må ha smale hofter og en liten sprettrumpe...ellers så passer du rett og slett ikke i disse buksene. Jeg ser ofte jenter som aldri i livet burde gå i disse buksene, men likevel så gjør de det..Jeg lurer på hvorfor...? Vil de heller følge moten enn å se pene ut?? ...[/quote'] Helt uenig! Det finnes så mange forskjellige modeller å velge i at det skal godt gjøres å ikke finne en som passer, og de fleste kommer dessuten i stretch. Jeg har brede hofter, smal midje og lange ben, og kler godt de med lavt liv som er in nå for tiden. Jeans er en livsstil for meg, og definitivt det plagget jeg har brukt mest av gjennom tidene. Jeg syns jenter er tøffe i jeans. En annen ting er at mange jenter, særlig av de yngste, bruker bukser som er et par størrelser for små, og med kort overdel til tyter jo bilringene i alle retninger. Hvis det er dette du tenker på, er jeg enig med deg. Det er ikke direkte flatterende, og jeg har lurt mange ganger på hvorfor de ikke heller kjøper bukser som er passe enn å presse seg inn i størrelse small el medium el noe bare for å lure seg sjøl.
aline Skrevet 21. februar 2005 #11 Skrevet 21. februar 2005 bruker olabukse fordi jeg synes det er praktis + stilig. finner selvsagt noen JEG synes jeg ser bra ut i, om andre er uenige er lite viktig. man har jo ørti forskjellige modeller, til forskjellige fasonger.
Grooo Skrevet 21. februar 2005 #12 Skrevet 21. februar 2005 Ja' date=' det er det jeg mener, men jeg er veeeldig uenig i at alle kler det....og dety er tydeligvis vanskelig for de fleste å finne en jeans som kler dem....[/quote'] Eller er det kanskje du som har litt vel høye/sære krav til hva som er pent eller ikke?
Gjest Daniella_ Skrevet 21. februar 2005 #13 Skrevet 21. februar 2005 Jeg bruker det fordi det går til nesten alt. Man kan bruke det til hverdags og fest. Dessuten føler jeg meg vel i det. Syns forresten de fleste kler det. Det er jo så mange modeller så hvordan kan en stofftype gjøre at noen ikke kler det?
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #14 Skrevet 21. februar 2005 Jeg bruker jeans fordi; * De er stilige * De er praktiske (les:lommer!) * Liker stoffet (tykkere enn f.eks dressbukser) * De ser bra ut på kroppen min Har også fått med meg at mange bruker jeans som ser mindre pene ut på noen, men jeg tror det har mer med at de har valgt feil jeans i forhold til kroppen. Er mao ikke enig i at ytterst få kler jeans.. "Feilen" jeg ofte observerer er at jenter med mye rompe og lår bruker bukse med altfor små lommer, og jenter med liten rompe bruker bukse med altfor store lommer,....
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #15 Skrevet 21. februar 2005 En annen ting er at mange jenter, særlig av de yngste, bruker bukser som er et par størrelser for små, og med kort overdel til tyter jo bilringene i alle retninger. Hvis det er dette du tenker på, er jeg enig med deg. Det er ikke direkte flatterende, og jeg har lurt mange ganger på hvorfor de ikke heller kjøper bukser som er passe enn å presse seg inn i størrelse small el medium el noe bare for å lure seg sjøl. _________________ Ja, har du sett noe så tragisk....
chimp Skrevet 21. februar 2005 #16 Skrevet 21. februar 2005 Jeg bruker det fordi det går til nesten alt. Man kan bruke det til hverdags og fest. Dessuten føler jeg meg vel i det. Enig! Med fine støvletter og en litt pyntet overdel føler jeg meg mer vel enn i mer tradisjonelt 'forretningsmessig' kontorantrekk hvis man trenger å se mer presentabel ut på jobb en dag! Det blir lissom mer 'meg', og det er viktig for meg de gangene jeg har behov for å føle meg ekstra trygg, for eksempel i viktige møter og sånn!
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #17 Skrevet 21. februar 2005 Enig til en viss grad med deg. Det finnes modeller også for de som er mer enn str 14 år. Når overvektige kommer i slik bukser, da blir det feil. Til større du er til større blir du. Nå skal det sies at det er str opp til gud f hvor feit d kan bli. Er vel noe med at tar du en sånn og en diger t-shirt så skjuler du. Tror mange,men de blir bare større. At det er få jenter som kler dette vil jeg si er direkte feil.
chimp Skrevet 21. februar 2005 #18 Skrevet 21. februar 2005 At det er få jenter som kler dette vil jeg si er direkte feil. Det blir helt feil ja! De aller, aller fleste jenter kler en el annen jeans. Jeans på direkte smellfeite damer ser jeg vel ikke så ofte, men jeg vet ikke helt hva som blir flatterende på den kroppstypen. Men de har vel lyst å bruke jeans og forskjellige typer klær de som alle andre vel, og ikke alltid bare vandre rundt i store kjoler og sånn..
Gjest StoreSky Skrevet 21. februar 2005 #19 Skrevet 21. februar 2005 Det blir helt feil ja! De aller, aller fleste jenter kler en el annen jeans. Jeans på direkte smellfeite damer ser jeg vel ikke så ofte, men jeg vet ikke helt hva som blir flatterende på den kroppstypen. Men de har vel lyst å bruke jeans og forskjellige typer klær de som alle andre vel, og ikke alltid bare vandre rundt i store kjoler og sånn.. Enig!! Første bud er: Bruk den størrelsen man er, ikke det man ønsker å være.. ps. norsk motepoliti begynner denne uke.
Malou Skrevet 22. februar 2005 #20 Skrevet 22. februar 2005 Så jenter uten smale hofter og sprettrumpe kan ikke bruke jeans? Det er jammen bra at vi selv kan bestemme hva vi kan gå i, så får vi heller leve med at sånne som Foxy Lady synes vi ser forferdelige ut. Dette selv om jenter uten smale hofter og sprettrumpe skal tydeligvis fratas den deilige avslappede følelsen man har når man går i jeans..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå