Gå til innhold

Tine Iste på kartong kontra flaske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som synes isteen fra Tine smaker helt forskjellig på flaske? Synes den på kartong smaker MYE bedre. Har lett etter den på flere butikker i det siste men ikke funnet. Noen som har sett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja, jeg pleide å drikke en del av Tine sin iste før den kom på flaske, men sakte, men sikkert har flaskene erstattet kartongene og jeg synes de på flaske smaker helt forferdelig, spesielt den røde... Har ikke sett den på kartong i noen butikker på kjempelenge, men nå har jeg ikke lett aktivt heller da:mynona:

Skrevet
På 14.4.2018 den 21.48, vscare skrev:

Huff, ja, jeg pleide å drikke en del av Tine sin iste før den kom på flaske, men sakte, men sikkert har flaskene erstattet kartongene og jeg synes de på flaske smaker helt forferdelig, spesielt den røde... Har ikke sett den på kartong i noen butikker på kjempelenge, men nå har jeg ikke lett aktivt heller da:mynona:

Jaa! Enig! Det aller beste var jo de småkartongene de hadde i kantiner ogsånn før. Lurer på hva som er grunnen til at smaken er så forskjellig? Altså, blir den virkelig så endret bare av emballasjen? Skal jammen sende Tine en mail jeg 🙈

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns plastflasker generelt gir dårligere smak på drikke, også vann. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...