Gå til innhold

Etter Dere Fikk Barn...  

1. 1. Etter Dere Fikk Barn...

• Bedre forhold
      2
    • Dårligere forhold
      2
    • Forholdet er det samme, hverken verre eller bedre..
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ble det etter dere fikk barn?

Hva er negativt?

Hva er positivt?

Hva savner dere?

Hva har dere nå, som dere ikke hadde før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig spørsmål!

Positivt: Masse følelser og glede!! Vi gleder oss selfølgelig veldig over barnet og deler alle opplevelser/fremskritt/nye ord etc!

Og vi gjør flere familie-ting sammen.

Går turer, leker etc.

Negativt: mye mindre søvn og overskudd. Lite kjærste-tid og fritid. Flere bekymringer..

Det var det jeg kom på i farta!

Skrevet

Jeg velger å avstå fra å stemme fordi jeg syns det mangler et valg - ting endrer seg når man får barn - men ikke nødvendigvis hverken til det bedre eller verre - det bare endrer seg..

Vi har som alle par, dager med oppturer, nedturer, sykdom og lite søvn, gode dager og mindre gode dager.. Det er mye som endrer seg når man får barn, ting man ikke var klar over ville påvirke livet i den grad de gjør - men det beste med alt er at det fortsatt er en del av livet ditt, av samlivet og forholdet.. Og det betyr ikke hverken eller - men i tilleg til...

Jeg har to barn med astma - det betyr mye sykevåk i perioder, medisinering osv som nok kan være en påkjenning for både liten og stor - og det har hatt en enorm betydning på det forholdet jeg har til min mann, men det var ikke noe vi kunne forutse, det er ikke noe negativt for det er ikke selvforskylt på noen måte - og positivt?? Veeel - vi er flinkere på å dele på den jobben som følger med da...... Så jeg mener ting henger sammen i langt større grad enn de tre valgene, bedre - verre - uendret.....

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...