Gå til innhold

Derfor finnes det ingen "gode menn" igjen, ikke "nice guys", men gode men.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette innlegget vil bli angrepet, av både menn og kvinner, rapportert, men altså. Alt i alt så handler dette innlegget om hvorfor det ikke finnes så veldig mange "gode menn" igjen.

Innlegget er godt det. Innlegget angriper IKKE kvinner. Innlegget forklarer bare hvordan samfunnet, slik det er nå, bryter ned menn over tid og gjør de bitre, sinte, irriterte.

wpd3LU3.thumb.png.adefd756a547a01e699aa73dcebd18ed.png

Anonymkode: cc695...8bc

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke det her jeg. Det er uansett menn som velger om det blir forhold eller ikke, vi damer må bare sitte og vente på å bli valgt eller ikke valgt. Jeg har blitt avvist av menn hele livet så kjenner meg ikke igjen i innlegget. Ingen menn vil ha meg så jeg vil ikke bli beskyldt for å ha avvist noen som helst! 

Anonymkode: 53c6b...6d8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du mener altså at man skal inngå et forhold med/date eller ha sex med en mann man ikke tiltrekkes av..bare fordi han fortjener det? Og det blir alt for svart hvitt at en man ikke tiltrekkes av er en snill fyr, mens en som ser bra ut er en dårlig fyr

Anonymkode: 96de2...d51

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Finnes da mange bra menn, fant meg en jeg😊

Anonymkode: 3916a...c80

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Finnes da mange bra menn, fant meg en jeg😊

Hvor fant du han? I kjøledisken på Meny? Jeg har aldri møtt noen bra menn. Har hørt at de fins, men jeg har aldri sett en.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du mener altså at man skal inngå et forhold med/date eller ha sex med en mann man ikke tiltrekkes av..bare fordi han fortjener det? Og det blir alt for svart hvitt at en man ikke tiltrekkes av er en snill fyr, mens en som ser bra ut er en dårlig fyr

Jeg føler at innlegget i HI referer bare til skikkelige babes, ikke oss vanlige damer for vi er ikke bra nok så klart :fnise:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo kjipt at andre menn føler det sånn, men jeg kjenner meg ikke igjen i det hele tatt. Jeg har blitt avvist noen ganger i løpet av livet, men at man må tilnærme seg "hundrevis av kvinner" før man får en sjanse skjønner jeg ingenting av. Jeg ser ikke spesielt bra ut, helt ordinær, og sånn det beskrives her har det likevel aldri vært. 

Kjenner meg heller ikke igjen i at det er noen få menn som høvler over alt og alle av attraktive kvinner. De aller fleste kompisene mine er helt vanlige menn som fra tid til annen er i forhold (og nå, mot slutten av 20-årene, har mange antagelig funnet den de ender opp sammen med), og det er stort sett en mann og en kvinne fremfor en mann med 20 kvinner og 19 menn uten noen. De fleste menn er ålreite og de fleste kvinner er det samme.

Som sagt, det er jo synd om det er en stor gruppe menn som føler det slik. Men jeg, som en helt vanlig heterofil mann mellom 25 og 30, ser dem ikke blant mine egne venner i virkeligheten. Det er helt vanlige, veltilpassede, rimelig fornøyde menn med kjærester. Det er forsatt normen.

Anonymkode: dad65...f96

• Liker 4
Skrevet

Alle gode menn er enten gift eller homser :laugh: ... som damene i USA sier det  (taken or gay)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fant du han? I kjøledisken på Meny? Jeg har aldri møtt noen bra menn. Har hørt at de fins, men jeg har aldri sett en.. 

Tinder, men tok noen år før jeg fant den rette. 

AnonymBruker
Skrevet

Menn er som dasser... Enten opptatt eller fulle av dritt ;) 

Anonymkode: 7ee76...a34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at innlegget i HI referer bare til skikkelige babes, ikke oss vanlige damer for vi er ikke bra nok så klart :fnise:

Hva er en skikkelig babe, EGENTLIG? Når jeg hører det ordet så tenker jeg på oversminka sillikondamer. Du tenker kanskje på pene generelt?
Babe er isåfal noe jeg aldri har likt å bli kalt..

• Liker 1
Skrevet

Dette er da naturens lover som endelig etter kvinnefrigjøringen får vist seg skikkelig.
Hypergami vil føre til at i stadig flere tilfeller, så er det bare de beste blant mennene i flokken som får parret seg, akkurat som i dyreriket.
Vi er også dyr, og overgår ikke naturens lover bare fordi vi til en viss grad forstår dem.

Jeg er og en rimelig gjennomsnittlig mann, og blir LANGT oftere avvist enn ikke, men det er samtidig langt ifra like ille som beskrevet i HI. Men de menn som er under gjennomsnitt, de forstår jeg godt at har gitt opp, det er lite de kan gjøre. De vil aldri komme noen vei, samme hva de gjør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

KOouQZh.png

Anonymkode: 557df...277

• Liker 3
Skrevet

Aldri hatt problemer med å møte gode menn, men det er i virkeligheten og ikke på kvinneguiden. :)

PS 

Det er selvsagt enkelte menn her som ikke har behov for å sutre over hvor ille det er å være mann og hvor slemme damene er. 

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som dette er snakk om mennesker som befinner seg på en smal arena, type sjekkeapper og uteplasser. De fleste møter ikke sin partner her. De fleste er jo ikke på disse arenaene en gang. Hvis man baserer sitt inntrykk av verden på hvordan disse arenaene fungerer så har man lagt opp til å tape og bli bitter. 

Anonymkode: 843b0...d1d

• Liker 1
Gjest PeleWasShite
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klassisk "nice-guy". Setter 100 kroner på at vedkommende som skrev det går i fedora-hatt, veier over 150 kilo og minst en gang i livet har fingret en jente som sovna på narsch.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette innlegget vil bli angrepet, av både menn og kvinner, rapportert, men altså. Alt i alt så handler dette innlegget om hvorfor det ikke finnes så veldig mange "gode menn" igjen.

Innlegget er godt det. Innlegget angriper IKKE kvinner. Innlegget forklarer bare hvordan samfunnet, slik det er nå, bryter ned menn over tid og gjør de bitre, sinte, irriterte.

Dette var bittert, fra en bitter mann. Hvis dere vil ha dame, må dere senke krava. Hvis ikke det heller nytter, har dere avskyelig personlighet. Siden dere spammer intenett med dette hele tiden, tyder på at dere er sta og vrang- altså ett trekk i en sammenlagt frastøtende personlighet.

Anonymkode: 837f3...f19

• Liker 2
Skrevet

Damene skulle styrt mye mer enn de gjør, alle disse dumme mannfolka altså......

Skrevet

Jeg fant en god mann. Men han satt heller ikke på reddits /Redpill og /incel og dytta bitterheten sin over på det andre kjønn. Herren som skrev dette møter sikkert også baaaaare drittsekker når han er ute blant folk, uten å ofre en eneste tanke på at problemet kanskje er det som møter ham i speilet.

Så trist, men...

Jeg tenker: på tross av snakk om at vi lever i et hyper-utseendefiksert samfunn, har det alltid vært og vil alltid være mennesker - av begge kjønn - som ender opp alene i samfunn der man selv velger partner. Noen er dømt til å være alene, ikke fordi verden er urettferdig, men fordi man er et menneske som faktisk ikke virker sammen med andre mennesker. Forskjellen på ståa i 1938 og 2018 er at i 2018 er det mye lettere å bli lagt merke til, takk til internett.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en skikkelig babe, EGENTLIG? Når jeg hører det ordet så tenker jeg på oversminka sillikondamer. Du tenker kanskje på pene generelt?
Babe er isåfal noe jeg aldri har likt å bli kalt..

Ja pene damer generelt. Men mannfolk liker jo bare oversminka damer med langt hår og store pupper så.. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...