Gå til innhold

Er det noen det er "stort" å kapre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man leser i media, kan man alltids lese setninger som "skjønnheten er nå kapret, og dessverre ikke lenger ledig på markedet". Leser ikke mye balder lenger, men det er en typisk setning. Men er det større å kapre noen, enn å kapre noen andre? 

Anonymkode: 6c94f...afe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt.

Hvis jeg kapret Rihanna eller Arianna Grande eller Rannveig heitmann ville folk vært mye mer imponert enn hvis jeg kapret Trine Skrei Grande (er hun i slekt med Arianna?). 

Å være sammen med noen som er vakker og vellykket sier mye positivt om deg. Og enkelte partnere vil du bli misunnet for.

• Liker 1
Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)
3 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Selvsagt.

Hvis jeg kapret Rihanna eller Arianna Grande eller Rannveig heitmann ville folk vært mye mer imponert enn hvis jeg kapret Trine Skrei Grande (er hun i slekt med Arianna?). 

Å være sammen med noen som er vakker og vellykket sier mye positivt om deg. Og enkelte partnere vil du bli misunnet for.

Nå er ikke jeg fan av Trine Skei Grande, men om jeg skulle velge mellom henne og Rannveig Heitmann så hadde jeg tatt både Grande og mora :fnise: tror egentlig ikke så mange hadde blitt imponert av noen som kaprer Rannveig Heitmann :)

Endret av HanenIFlokken
Skrevet
Akkurat nå, HanenIFlokken skrev:

Nå er ikke jeg fan av Trine Skei Grande, men om jeg skulle velge mellom henne og Rannveig Heitmann så hadde jeg tatt både Grande og mora :fnise: tror egentlig ikke så mange hadde blitt imponert av å kapre Rannveig Heitmann :)

Rannveig er jo fantastisk da. Hun har masse positive egenskaper og gjorde det beste ut av en vanskelig livssituasjon.

Trine har bare laget irriterende avgifter.

Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)
5 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Rannveig er jo fantastisk da. Hun har masse positive egenskaper og gjorde det beste ut av en vanskelig livssituasjon.

Trine har bare laget irriterende avgifter.

Jeg kjenner ikke til hun Rannveig utenom et program om noen bloggere som var i Syden for noen år siden, og der gjorde hun ikke noe spesielt god figur :) Hun virket veldig enkel og spesiell syns jeg :)

Tviler på at Trine hadde vert dyrere i drift enn andre damer :ninuskapus:Dessuten skal de andre i andreposten her bare ha gukkivesker :fnise:

Endret av HanenIFlokken
Skrevet
2 minutter siden, HanenIFlokken skrev:

Jeg kjenner ikke til hun Rannveig utenom et program om noen bloggere som var i Syden for noen år siden, og der gjorde hun ikke noe spesielt god figur :) Hun virket veldig enkel og spesiell syns jeg :)

Tviler på at Trine hadde vert dyrere i drift enn andre damer :ninuskapus:Dessuten skal de andre i andreposten her bare ha gukkivesker :fnise:

På fjernsynet fremstilles mennesker på en måte for å få seere. Det er ikke en god refleksjon av hvordan de er, eller deres kvaliteter. 

Kanskje du er søring, og vi fra nord er jo litt anderledes. Men uansett gjør ikke fjernsynet hennes historie rettferdighet. Hun er fantastisk ressursterk og har klart seg utrolig bra. Dessuten er hun søt, sjarmerende og fruktbar.

At noen krever høyt vedlikehold betyr ikke at de er mindre imponerende. En veteranbil er mye dyrere i drift en Mercedesen min, men veteranbilen gir mye mer respekt og admirasjon. Samtidig vil selvsagt noe enkelt og trivielt som en Hyundai kreve mindre vedlikehold og penger, men ingen vil snu seg etter den når du kjører forbi. 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Selvsagt.

for DEG hadde det kanskje vært stort å kapre en av disse. Men hadde det vært stort for f.eks Justin Bieber?

Hva med en vakker person, men som bare har en vanlig jobb? 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

for DEG hadde det kanskje vært stort å kapre en av disse. Men hadde det vært stort for f.eks Justin Bieber?

Hva med en vakker person, men som bare har en vanlig jobb? 

Justin Bieber er kanskje litt ung for Arianna Grande? Tror Rihanna hadde vært et kupp for han men for henne ikke så mye. Hun liker menn, ikke guttevalper. Rannveig er dritpen men ikke blandt verdens peneste kvinner. 

For Justin Bieber antar jeg at inntekt ikke har noe å si. Men når man er rik vil man helst være sikker på at vedkomne ikke bare er ute etter pengene man har. Men noen kvinner er attraktive nok til at det ikke vil være et hinder.

For meg selv driter jeg i om hun jobber eller tjener penger i det hele tatt. Hun kan godt være hjemme eller tjene godt. Men det er sekundert. Hun må være sosial, pen og underholdende. Men de kvinnene jeg foretrekker er ikke nødvendigvis et kupp for noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...