AnonymBruker Skrevet 26. juli #1081 Skrevet 26. juli Grønn lin og bomullskjole fra Temu. Anonymkode: 156de...994
LiseTV Skrevet 2. august #1082 Skrevet 2. august En maxikjole i hvit med masse trykk av blomster og blader og noe annet.
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #1084 Skrevet 9. august Sort kort kjole og grønn treningstopp med bryterrygg og en brun hettejakke. 2 1
Hydrium Skrevet 9. august #1085 Skrevet 9. august Flanell pysjen er ute for første gang i år 😁 Rødrutete, nuppete og en str for stor 😄 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #1086 Skrevet 9. august Hjemmestrikka sokker, en altfor stor dongeribukse,blå t-skjorte og den uunnværlige røde lange jakken min. Er forkjølet og synes det er kaldt! Anonymkode: 02aa2...6cd 2
AnonymBruker Skrevet 9. august #1088 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hjemmestrikka sokker, en altfor stor dongeribukse,blå t-skjorte og den uunnværlige røde lange jakken min. Er forkjølet og synes det er kaldt! Anonymkode: 02aa2...6cd God bedring ♥️ Anonymkode: e0503...2b2
-Missi- Skrevet 9. august #1090 Skrevet 9. august En hvit truse og en gammel natt drakt overdel hvit med Bambi på 👍 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. august #1091 Skrevet 16. august Sort skjørt, mørkebrun hettejakke og turkis ermløs skjorte under den. 2
Sola de Skrevet 23. august #1093 Skrevet 23. august Blå og hvitblomstret pyjamasbukse, lysblå overdel. Egentlig en kjole, men aaaalt for kort til å være noe annet enn tunika på meg.
AnonymBruker Skrevet 24. august #1094 Skrevet 24. august I går hadde jeg en mørkeblå collegegenser, hvit shorts og noen utrolig kule knelange Adidas sokker med en gul, en slags sennepsgul og en oransje stripe. Elsker disse sokkene. Anonymkode: 9452c...968
AnonymBruker Skrevet 6. september #1097 Skrevet 6. september Fighter83 skrev (1 time siden): Morgenkåpa til leketøyet mitt🤩 Leketøyet ditt? En stor teddybjørn eller noe sånt da? Anonymkode: e0503...2b2
AnonymBruker Skrevet 6. september #1098 Skrevet 6. september Hvit treningstopp fra Adidas og en viiid Nike-shorts. Ser ut som en bokser eller en basketspiller. Har ikke vært ute blandt folk i dag og godt er det. Komfort 💙 Anonymkode: a681e...20e 1
Fighter83 Skrevet 7. september #1099 Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Leketøyet ditt? En stor teddybjørn eller noe sånt da? Anonymkode: e0503...2b2 Akkurat. Han er som en teddybjørn🤣 2
-Missi- Skrevet 7. september #1100 Skrevet 7. september Hvit kjole og en grønn bikini truse☺️nyter en varm fin dag på terassen ☺️👌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå