jukkapalme Skrevet 14. juni #1061 Skrevet 14. juni Blå bukse, grå T-skjorte og rosa Mummi-sokker. Svart undertøy.
LilleVy94 Skrevet 14. juni #1062 Skrevet 14. juni Svart sykkelshorts og oversized T-skjorte med print. Har bare vært hjemme
AnonymBruker Skrevet 15. juni #1065 Skrevet 15. juni Sitter bare hjemme med gubben, så det ble et gammelt skjørt jeg ikke bruker ute lenger. Under har jeg en truse med "Fransk åpning" Regnet med at det ble populært for gubben etter hvert,- og det stemte! Anonymkode: 21c4b...eae 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #1066 Skrevet 15. juni Arbeidstøy, var på jobb. Anonymkode: 94856...1d9
Maskinfører Skrevet 28. juni #1070 Skrevet 28. juni Gul og svart refleksbukse vært og skrudd på gammel Brøyt 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #1071 Skrevet 28. juni Morgenkåpe fra KappAhl og bomullstruse. Ungene sover og gubben fisker, så ingen grunn til å pynte seg for sofahalvtimen mens håret tørker 😂 Anonymkode: 47440...9f3
LiseTV Skrevet 12. juli #1073 Skrevet 12. juli Plisert langt hvit skjørt i tynt stoff og lysrød topp uten ermer.
MarianneE Skrevet 12. juli #1075 Skrevet 12. juli 28 grader ute og inne.. Vide, grønne linbukser og oversize stripete tskjorte 1
Fighter83 Skrevet 12. juli #1076 Skrevet 12. juli Har gått i espadrillos, et legglangt flagrende skjørt og singlet med spagettistropper halve dagem. Kom hjem utpå dagen og ble gående i bikini hjemme. Har vært ute flere ganger men da ble det på med skjørtet og en ermeløs olaskjorte ish topp. Singletten ble bare gjennomvåt😅 Deilig med varmt vær 🤩 1
LiseTV Skrevet 19. juli #1077 Skrevet 19. juli Har på en beige kjole trykk av blader, roser og sommerfugler. LTB
enkefru Skrevet 20. juli #1078 Skrevet 20. juli (endret) En grå singlet og svarte bomulls-sykkelshorts hadde jeg på.... (standard-antrekket hver kveld nå) 😅 Endret 20. juli av enkefru
LiseTV Skrevet 26. juli #1079 Skrevet 26. juli Allerede har tatt på meg lang nattkjole i blodrødt blankt stoff.
Anciol Skrevet 26. juli #1080 Skrevet 26. juli Gym shorts og t-shirt, er akkurat kommet hjem fra en økt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå