Gå til innhold

Lørdagskveld: Hva har du på deg akkurat i kveld?

tonelise10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marineblå og hvitblomstrete pyjamasbukse, rosa genser med broderier og volanger

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sen 90-talls kul Umbro joggedress utenpå og en sen 90-talls kul Adidas joggedress under. Fortsatt full vinter her, og da elsker jeg å ha på to joggedresser hele dagen. Denne kombinasjonen er en av mine favoritter for late dager. Mykt, varmt og behagelig. Akkurat disse to joggedressene bruker jeg nesten aldri hver for seg. Blir serie maraton mens det laver ned ute. To par hvite Amerika-sokker over buksene. Helt 90-talls her i dag. Gubben har på en tilsvarende men mørkeblå Umbro joggedress med samme Adidas joggedress under. En av hans favoritter også. Vi har litt 90-talls dilla. Barna er ute av huset i helga, nå blir det kos på sofaen. 

IMG_0772.jpeg

IMG_0773.jpeg

Anonymkode: 9452c...968

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut med med mannen,  sort kjole, strømpebukse og støvletter..

Endret av LeneXCII
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Sen 90-talls kul Umbro joggedress utenpå og en sen 90-talls kul Adidas joggedress under. Fortsatt full vinter her, og da elsker jeg å ha på to joggedresser hele dagen. Denne kombinasjonen er en av mine favoritter for late dager. Mykt, varmt og behagelig. Akkurat disse to joggedressene bruker jeg nesten aldri hver for seg. Blir serie maraton mens det laver ned ute. To par hvite Amerika-sokker over buksene. Helt 90-talls her i dag. Gubben har på en tilsvarende men mørkeblå Umbro joggedress med samme Adidas joggedress under. En av hans favoritter også. Vi har litt 90-talls dilla. Barna er ute av huset i helga, nå blir det kos på sofaen. 

IMG_0772.jpeg

IMG_0773.jpeg

Skulle tro du hadde vært i garderobeskapet mitt fra ungdomstiden og hentet disse :ler: Hadde alt det der. Helt likedan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sola de skrev (På 8.2.2025 den 22.30):

Skulle tro du hadde vært i garderobeskapet mitt fra ungdomstiden og hentet disse :ler: Hadde alt det der. Helt likedan. 

Hehe, de fleste som spilte håndball eller fotball hadde en eller begge av disse. De var jo overalt. Storebrødrene og søsteren min er endel eldre enn meg, de brukte disse på skolen, hjemme, på fest. Hver dag. Ja, det gjorde vennene deres også. De mobber oss litt for å være gammeldagse. 😂 Jeg skulle ønske jeg var tenåring på 90-tallet, utrolig mye kule klær, masse farger, kule mønstre, masse bra musikk. Jeg arvet jo haugevis av disse klærne og ble enda mer glad i dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hehe, de fleste som spilte håndball eller fotball hadde en eller begge av disse. De var jo overalt. Storebrødrene og søsteren min er endel eldre enn meg, de brukte disse på skolen, hjemme, på fest. Hver dag. Ja, det gjorde vennene deres også. De mobber oss litt for å være gammeldagse. 😂 Jeg skulle ønske jeg var tenåring på 90-tallet, utrolig mye kule klær, masse farger, kule mønstre, masse bra musikk. Jeg arvet jo haugevis av disse klærne og ble enda mer glad i dem. 

:nikke: Brukte dem overalt. Hjemme, på skolen, på trening. Til og med til 17 mai et år :dåne: Var jo kule klær. Gjerne med Levisbukse og Dr Martens sko til :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Sorte innebukser, sort kort skjørt, sort tynn genser og mørkebrun hettejakke, Herlig og varmt. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart Nike joggebukse og en blå strikket genser. Skikkelig daff-lørdag ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart foldeskjørt og mørkrød genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dongerikjole med belte i livet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...