Gå til innhold

Lørdagskveld: Hva har du på deg akkurat i kveld?

tonelise10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

T-skjorte med julemotiv, behagelig bukse, sokker og joggesko. Treningsklær for the win.

Etterpå: Pyjamas med julemotiv. Eksamenspugging krever ikke kleskode så komfort for hva det er verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En slik Fila joggedress utenpå en slik Adidas joggedress er helgens koseplagg. Lat helg før julestriden. 

IMG_4034.JPG

IMG_4035.JPG

Anonymkode: 9452c...968

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2018 den 23.05, AnonymBruker skrev:

En slik Fila joggedress utenpå en slik Adidas joggedress er helgens koseplagg. Lat helg før julestriden. 

IMG_4034.JPG

IMG_4035.JPG

:ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå er det bare en deilig, myk tights... Nettopp dusjet, og snart på vei til senga.

Mann 39....

Anonymkode: 6da0c...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom hjem fra jobb og kom ikke lengre enn til å få vrengt av meg svette klamme sko, det trange skjørtet, og sist med ikke minst den skrekkelige blusen. Sjokker rundt i underkjolen, barbeint på smulete gulv og med en knelang, sjokksennepsgul (metallic)cardigan....

Anonymkode: 896d5...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet sent, så har nettopp dusjet, fått på meg en pen jumpsuit, stayups under og skal straks få på noen ankelstøvletter, så skal jeg møte jentene som fremdeles er på vors!

Anonymkode: 4d434...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2018 den 23.05, AnonymBruker skrev:

IMG_4034.JPG

IMG_4035.JPG

Det ble dette denne helga også gitt.... Er så mykt og godt, tror jeg sniker meg inn i disse to så mye som mulig gjennom romjula også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...