AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #1 Skrevet 14. april 2018 Jeg må ha ny telefon, og det står mellom iPhone 8 og iPhone X. Er det noen grunn til å legge de ekstra pengene i en X? Er det bare «kult» å ha toppmodellen, eller har den noe for seg? Er også redd for å savne hjem-knappen ift andre iPhoner. For ordens skyld: Jeg får dekket 8ern fra jobb, så den er sånn sett gratis for meg, men om jeg ønsker X må jeg betale mellomlegget. Men differansen mellom de to er jo like stor som om jeg skulle betalt fullt ut. Blir glad for tips Anonymkode: 57298...360
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #2 Skrevet 15. april 2018 Om man ikke har helt spesielle behov (de aller, aller færreste har det selv om de liker å påstå at de har det) så ville jeg nøyd meg med iPhone 8. Anonymkode: 6ac64...8ae
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #3 Skrevet 15. april 2018 Jeg hadde tatt 8, de færreste av oss har behov for X. Jeg har 7, og er veldig fornøyd med den, ser ikke behovet for noe bedre. Anonymkode: 1070d...7fd
Lord Friendzone Skrevet 15. april 2018 #4 Skrevet 15. april 2018 Fordelen ved iPhone X mener jeg først og fremst er heldekkende skjerm, og et flottere design. Mangelen på hjemknapp venner man seg fort til, ifølge eiere av X. iPhone 8 gjør jobben, for mindre penger, så du må nesten selv bare veie for og imot.
VinterRose Skrevet 15. april 2018 #5 Skrevet 15. april 2018 (endret) Du kommer ikke til å savne hjem-knappen! Akkurat fraværet av den og den noe annerledes, men intuitive betjeningen av X, vil jeg si er det største fortrinnet med akkurat X. Slipper også en hjemknapp som kan gå i stykker. X er "sprutsikker" (mulig 8 også er det). Endret 15. april 2018 av VinterRose 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #6 Skrevet 15. april 2018 Jeg har tier'n, og er kjempefornøyd med den. Den er mye mer "naturlig" å bruke enn de tidligere iPhonene jeg har hatt. Og det er fint med heldekkende skjerm. Men - jeg har ikke behov for den. Det innrømmer jeg glatt. Anonymkode: d0607...baa
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #7 Skrevet 17. april 2018 Takk for tilbakemeldinger! Har bestemt meg for X - veldig spent. (Og nei, jeg TRENGER den definitivt ikke ) Anonymkode: 57298...360 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #8 Skrevet 17. april 2018 Uten tvil X. Face-ID fungerer utmerket,deilig å ha en stor skjerm på en liten mobil,herlig å slippe hjem-knappen og bare det at den har en flott AMOLED skjerm er verdt det. Anonymkode: a7159...6e0
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #9 Skrevet 17. april 2018 Selv skal jeg kjøpe X i forhold til 8. Hvorfor: jeg kommer til å irritere meg grenseløst over hjemknappen på 8 som ikke er en fysisk knapp lengre, men enn touch knapp. Da tror jeg personlig det er bedre å fjerne hele hjemknappen. Min mor sa det tok en dag og to så gikk det over Anonymkode: fb3be...12c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå