Gå til innhold

To barn med mann som jobber

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, fant ut av jeg er gravid i dag. Har en på 20 mnd fra før. Mannen jobber skift, og må pendle. Han vil være borte i to uker, og hjemme i en uke. Klarer jeg å ta vare på en nyfødt med en på 2,5 som trenger sitt alene? 

Jeg blir forsåvidt bare en helg alene, pluss ukedagene man-tors uka etter. 

Barnehagen til eldste er 100m bor i gata da. 

Tror dere dette går fint?.. 

Anonymkode: 7e1aa...194

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! :)Ja, tror nok det vil gå fint. Men har du familie i nærheten som kan stille opp hvis du er syk osv? Hvis du har det så tror jeg det vil gå veldig fint:)

Anonymkode: 96a43...f96

• Liker 2
Skrevet

Vi flytter fra Vestlandet til Østlandet for å være mer i nærheten av hans familie i sommer. Satser på at vi får en del hjelp av de ja. 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge 2,5-åringen går i barnehage bør det gå greit. 

Anonymkode: dc119...2b5

• Liker 2
Skrevet

Det kommer til å gå helt fint ☺️

Gratulerer med graviditeten og lykke til ❤️

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar💖 Ble i lykkerus av positiv test, men så plutselig landa jeg litt, og fikk tenk meg om, og lurte på om eldste klarer seg litt mer selv osv. Jeg blir faktisk alene med to unger i to uker.. heldigvis er barnehagen 100m borte fra huset. 

Ts

Skrevet

Bare for å nevne at det også kan oppleves utfordrende...har selv ei på 2 år og 2 mnd og ei på tre uker nå. Gruer meg veldig til største blir syk og skal være hjemme med oss, vet ikke hvordan det skal gå nesten. Mini henger i puppen hele dagen, og skal bare sove på meg nå...selv med bæretøy er det noen utfordringer ifht å ta seg av eldste samtidig. Så det er ikke lett. MEN - det går jo! Man finner løsningene som trengs :) Er bare ikke lettvint eller ideelt, hehe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...