Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102877 Pass godt på et lite barn. Sjalusi og mangel på forståelse kan få katastrofale følger.
Gjest Madam Felle Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 Utrolig tragisk for alle parter, og jeg håper virkelig ingen tror de vet hva som egentlig skjedde i denne saken, for det er komplett umulig å vite. Barnet er bare 3 år, og ingen kan forstå hvorfor h*n valgte som h*n gjorde. Men tragisk er det uansett
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 Jeg ser at jeg skrev litt uklart i hovedinnlegget. La ikke det bli tema: Poenget var at en bør ikke stole på sitt 2-3-4-5 år gamle barn med en liten baby. Det er tragisk uansett hvilke grunner.
Gjest Xavia Skrevet 21. februar 2005 #5 Skrevet 21. februar 2005 Jeg ser at jeg skrev litt uklart i hovedinnlegget. La ikke det bli tema: Poenget var at en bør ikke stole på sitt 2-3-4-5 år gamle barn med en liten baby. Det er tragisk uansett hvilke grunner. Jeg tror du bør lese artikkelen en gang til. Denne mammaen stolte ikke på sitt barn til å "passe" /være sammen med dette spedbarnet. Altså: I artikkelen står det tydelig at barnet som drepte spedbarnet, ikke var i familie med spedbarnet.
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #6 Skrevet 21. februar 2005 Jeg sitter bare å venter på bedreviterne om hva de ville gjort med treåringen. Antagelig "snakke han til rette"
Gjest Xavia Skrevet 21. februar 2005 #7 Skrevet 21. februar 2005 Han ble visst i alle fall tatt fra moren, og skulle nå observeres et eller annet sted... Trist sak!
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #8 Skrevet 21. februar 2005 Uten å skulle spekulere for mye; det skjedde på et krisehjem. Det er jo som regel en grunn til at kvinner må søke ly på et krisehjem med sine barn...
mari Skrevet 21. februar 2005 #10 Skrevet 21. februar 2005 Uten å skulle spekulere for mye; det skjedde på et krisehjem. Det er jo som regel en grunn til at kvinner må søke ly på et krisehjem med sine barn... Den tanken som slo meg var at det er vel et barn som selv har opplevd/sett vold. Ellers er jeg ikke enig med den eksperten som mente at man ikke har konsept om hva død er før man er 9-10 år. Jeg husker godt at jeg skjønte det da jeg var 6 år og en "venninne" (en eldre nabo dame vi pleide å besøke) døde
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #11 Skrevet 22. februar 2005 Herregud!! Stakkars mødre og stakkars 3 åring :-(
Bi Skrevet 22. februar 2005 #12 Skrevet 22. februar 2005 ja, stakkars treåring som etter sjokkopplevelsen må være adskilt fra moren sin... Er det så smart, da?
Tule Skrevet 23. februar 2005 #14 Skrevet 23. februar 2005 Den tanken som slo meg var at det er vel et barn som selv har opplevd/sett vold. Ellers er jeg ikke enig med den eksperten som mente at man ikke har konsept om hva død er før man er 9-10 år. Jeg husker godt at jeg skjønte det da jeg var 6 år og en "venninne" (en eldre nabo dame vi pleide å besøke) døde hei jeg syns også han satten en vledig høy grense men når masn er så¨sm¨å så vet man ikke va det er automatisk man må forklares det det måtte sikkert du også og så¨har det litt med baktgrunn og gjøre jeg viste oigså vs det var når jeg var så gamel som deg men så viste jeg at faren moin var død hilsen
Tule Skrevet 23. februar 2005 #15 Skrevet 23. februar 2005 ja' date=' stakkars treåring som etter sjokkopplevelsen må være adskilt fra moren sin... Er det så smart, da?[/quote'] hei detk an jo hende at hun får besøke han og det kan sikert vere lurt og opservere han etter dette og er det iskker at det er lurto g la ha nvere alene med moren etter dette hilsen
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #16 Skrevet 23. februar 2005 [ hei jeg syns også han satten en vledig høy grense men når masn er så¨sm¨å så vet man ikke va det er automatisk man må forklares det det måtte sikkert du også og så¨har det litt med baktgrunn og gjøre jeg viste oigså vs det var når jeg var så gamel som deg men så viste jeg at faren moin var død hilsen Dette skjønte jeg ikke så mye av....
Tule Skrevet 23. februar 2005 #17 Skrevet 23. februar 2005 Dette skjønte jeg ikke så mye av.... hei jeg mente at legen satten en veldig høy grense ved ni ti år på når banret vet va død er, jeg tror banret må vere litt stort for og skjønne det automatisk men når de er lite kan det og forklares skjønner du det nå hilsen
mari Skrevet 24. februar 2005 #18 Skrevet 24. februar 2005 hei jeg mente at legen satten en veldig høy grense ved ni ti år på når banret vet va død er, jeg tror banret må vere litt stort for og skjønne det automatisk men når de er lite kan det og forklares skjønner du det nå hilsen jeg skjønte deg hvertfall
Tule Skrevet 25. februar 2005 #19 Skrevet 25. februar 2005 jeg skjønte deg hvertfall hei fint det hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå