Gjest N-Nøff Skrevet 14. april 2018 #1 Skrevet 14. april 2018 Hva hadde du funnet på? Skriv gjerne med brukernavn - det er jo ikke noen skummel diskusjon, dette
Leamur Skrevet 14. april 2018 #3 Skrevet 14. april 2018 Åååh!! før jeg ble singel så elsket jeg kvelder helt uten selskap! På med pysjen, ansiktsmasker, vin, god musikk og tråle gjennom alle tulleserier som eksen ikke ville se! Egentid er superdigg!
Gjest N-Nøff Skrevet 14. april 2018 #4 Skrevet 14. april 2018 1 minutt siden, Leamur skrev: Åååh!! før jeg ble singel så elsket jeg kvelder helt uten selskap! På med pysjen, ansiktsmasker, vin, god musikk og tråle gjennom alle tulleserier som eksen ikke ville se! Egentid er superdigg! Ja, det kan være det Hvis det er akkurat når du trenger det, og vil det selv! Og akkurat litt for sjelden, så det føles ekstra godt når du får litt fri.
Gjest N-Nøff Skrevet 14. april 2018 #5 Skrevet 14. april 2018 2 minutter siden, Suss81 skrev: Sove og sett på netflix. Utmattet :/ ?
Leamur Skrevet 14. april 2018 #6 Skrevet 14. april 2018 1 minutt siden, Neinøff skrev: Ja, det kan være det Hvis det er akkurat når du trenger det, og vil det selv! Og akkurat litt for sjelden, så det føles ekstra godt når du får litt fri. Hva ville du gjort da?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #7 Skrevet 14. april 2018 Kost meg med naboen. Anonymkode: 7462c...075
Gjest N-Nøff Skrevet 14. april 2018 #8 Skrevet 14. april 2018 2 minutter siden, Leamur skrev: Hva ville du gjort da? Mest sannsynlig besøkt foreldrene mine, jeg liker ikke så godt å være alene. Ellers hadde jeg ryddet og vasket. Jeg er ganske kjedelig, egentlig, jeg hadde aldri i verden sett film. Kanskje jeg hadde tatt med kameraet mitt og prøvd å finne noe fint i naturen jeg kunne fotografert. Jeg har med årene blitt ganske uoppfinnsom, før kunne jeg finne på de morsomste ting, men nå holder det liksom å sitte i sofaen og drive med hobby.
Gjest N-Nøff Skrevet 14. april 2018 #9 Skrevet 14. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kost meg med naboen. Anonymkode: 7462c...075 Et glass vin skader ikke!
Suss81 Skrevet 14. april 2018 #10 Skrevet 14. april 2018 7 minutter siden, Neinøff skrev: Utmattet :/ ? Høygravid småbarnsmor
Gjest N-Nøff Skrevet 14. april 2018 #11 Skrevet 14. april 2018 2 minutter siden, Suss81 skrev: Høygravid småbarnsmor Ja, ser den asså! Da synes jeg du skulle fått litt fri til å sove
Million Skrevet 14. april 2018 #12 Skrevet 14. april 2018 (endret) Jeg pleier å bruke den til å enten lese bøker, spise akkurat det JEG har lyst på (uten å måtte ta hensyn til kresne barn!), se noen dvd'er eller invitere en venninne på middag. Jeg liker sånne helger. Får en helt annen hvile og avslapping når jeg vet at ingen kommer til å gnåle "Mamma! Kan du....blablabla" eller noe. Er forøvrig skilt siden to år tilbake snart, men hadde noen "hjemme alene helger" en sjelden gang i blant da jeg var gift også, hvis gubben tok med seg barnet på noen helgetur eller lignende. Endret 14. april 2018 av Million
Helado Skrevet 14. april 2018 #14 Skrevet 14. april 2018 Bestilt meg pizza nå og har serie-marataon 1
Gjest N-Nøff Skrevet 14. april 2018 #15 Skrevet 14. april 2018 4 minutter siden, Million skrev: Jeg pleier å bruke den til å enten lese bøker, spise akkurat det JEG har lyst på (uten å måtte ta hensyn til kresne barn!), se noen dvd'er eller invitere en venninne på middag. Jeg liker sånne helger. Får en helt annen hvile og avslapping når jeg vet at ingen kommer til å gnåle "Mamma! Kan du....blablabla" eller noe. Er forøvrig skilt siden to år tilbake snart, men hadde noen "hjemme alene helger" en sjelden gang i blant da jeg var gift også, hvis gubben tok med seg barnet på noen helgetur eller lignende. Har du dem 100% eller deler dere?
bonsaijenta Skrevet 14. april 2018 #16 Skrevet 14. april 2018 Satt på jazzmusikk på full guffe og danset til den. Deretter lagd noe med pasta og drikke rødvin☺️
Million Skrevet 14. april 2018 #17 Skrevet 14. april 2018 1 minutt siden, Neinøff skrev: Har du dem 100% eller deler dere? Jeg har bare ett barn, og han er hos sin far annenhver helg, og deler av noen av feriene.
Gjest N-Nøff Skrevet 14. april 2018 #18 Skrevet 14. april 2018 2 minutter siden, Million skrev: Jeg har bare ett barn, og han er hos sin far annenhver helg, og deler av noen av feriene. Aha!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #19 Skrevet 14. april 2018 Invitert alle veninnene mine på middag og vin og skravlet og danset til langt på natt. Har altfor lite tid til venner så en skikkelig jentekveld er svært etterlengtet. Anonymkode: af19c...9b7
atropos Skrevet 14. april 2018 #20 Skrevet 14. april 2018 Jeg hadde først rydda og vaska huset, så hadde jeg bestilt meg sushi, lagt meg på sofaen etterpå og hørt på en podkast. Dagen etter ville jeg oppsøkt en venninne, spist lunsj ute, tatt meg et glass vin og skravla. Søndagen ville jeg slarka lenge i senga, kanskje spist frokost på sofaen i pysj mens jeg glatte litt Netflix. Ordna litt til i huset og så gleda meg til at mannen og ungene kom hjem ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå