AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #1 Skrevet 14. april 2018 Erfaringer med denne kremen? Jeg har dehydrert hud med urenheter, veldig tydelige porer i kinnene, mye hudormer på nesen og haken, ofte en følelse av å være stram i maska og tørre partier. Fuktkremene jeg prøver har ikke den helt store effekten, så tenkte å prøve noe nytt. Men fikk en tester av Skin food i dag og den føles veldig feit... Noe som vil gi meg mer uren hud? Eller? Ingredienser: Water (Aqua), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Lanolin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Alcohol, Beeswax (Cera Flava), Glyceryl Linoleate, Hydrolyzed Beeswax, Fragrance (Parfum)*, Viola Tricolor Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Cholesterol, Limonene*, Linalool*, Geraniol*, Citral*, Coumarin* * from natural essential oils Anonymkode: 69edf...3db
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #2 Skrevet 14. april 2018 Jeg synes den er helt fantastisk. Bruker den hver natt. Har dehydrert kombinasjonshud som får kviser om den får for lite fukt. Har ikke fått urenheter av den. Men enig, den er ekstrem fet, så hadde trodd den skulle gi meg det. Anonymkode: 9aaf8...d43
Emalje Skrevet 14. april 2018 #3 Skrevet 14. april 2018 Den har jo legendestatus! Bruker den sporadisk om kvelden, men føler jeg sitter fast i puta når jeg våkner opp om morgenen uansett hvor tynt jeg smører den.. Synes ikke den gir mer uren hud, i hvert fall Har dehydrert kombinasjonshud, og ikke funnet mirakelkuren ennå. Til dagtid er den helt fin. Har til og med hørt om sminkører som bruker den som highlighter!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #4 Skrevet 14. april 2018 1 time siden, Emalje skrev: Den har jo legendestatus! Bruker den sporadisk om kvelden, men føler jeg sitter fast i puta når jeg våkner opp om morgenen uansett hvor tynt jeg smører den.. Synes ikke den gir mer uren hud, i hvert fall Har dehydrert kombinasjonshud, og ikke funnet mirakelkuren ennå. Til dagtid er den helt fin. Har til og med hørt om sminkører som bruker den som highlighter! Hehe, har lagt meg nå, og kjenner at puta klistrer seg til kinnet! (fikk med meg en tester hjem) Men takk for fint svar. Da har vi ganske lik hud, sikkert. Og leste noe om at kremen hadde en viss status, ja! Så den tetter ikke porene og øker talgproduksjon selv om den føles så fet? Har liksom blitt så lært opp til at jeg skal styre unna alt av fete kremer. Merker du noen bedring da? Anonymkode: 69edf...3db
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #5 Skrevet 14. april 2018 1 time siden, Emalje skrev: Den har jo legendestatus! Bruker den sporadisk om kvelden, men føler jeg sitter fast i puta når jeg våkner opp om morgenen uansett hvor tynt jeg smører den.. Synes ikke den gir mer uren hud, i hvert fall Har dehydrert kombinasjonshud, og ikke funnet mirakelkuren ennå. Til dagtid er den helt fin. Har til og med hørt om sminkører som bruker den som highlighter! Jeg vet mirakelkuren! https://m.ebay.com/itm/Etude-House-Play-Therapy-Wash-Off-Pack-Sleeping-Pack-Collection/321502217495?hash=item4adb068517:m:ml65F13Gqfzu1JnDl1nxHNQ den som er blå der er helt amazing. Den må vaskes av morgenen etterpå, men er ikke klissete. Anbefales på det sterkeste. Det er synlig forskjell altså fra jeg legger meg til morgenen etterpå. Anonymkode: bb453...728 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #6 Skrevet 14. april 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet mirakelkuren! https://m.ebay.com/itm/Etude-House-Play-Therapy-Wash-Off-Pack-Sleeping-Pack-Collection/321502217495?hash=item4adb068517:m:ml65F13Gqfzu1JnDl1nxHNQ den som er blå der er helt amazing. Den må vaskes av morgenen etterpå, men er ikke klissete. Anbefales på det sterkeste. Det er synlig forskjell altså fra jeg legger meg til morgenen etterpå. Anonymkode: bb453...728 Takk for tipset! ☺️ Skulle gjerne sett en ingrediensliste. Finner det ikke. Har du peiling på hvorfor den virker? Og har du samme hud som meg? Anonymkode: 69edf...3db
Emalje Skrevet 15. april 2018 #7 Skrevet 15. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, har lagt meg nå, og kjenner at puta klistrer seg til kinnet! (fikk med meg en tester hjem) Men takk for fint svar. Da har vi ganske lik hud, sikkert. Og leste noe om at kremen hadde en viss status, ja! Så den tetter ikke porene og øker talgproduksjon selv om den føles så fet? Har liksom blitt så lært opp til at jeg skal styre unna alt av fete kremer. Merker du noen bedring da? Anonymkode: 69edf...3db Med tanke på hodeputeproblemet, kan det tenkes den funker mer optimalt for folk med dehydrert tørr hud. Har et par venninner som påstår at huden sluker den, og ikke kjenner seg igjen i at den er klissete. Evt kan vi jo bare trene oss til å sove på ryggen (hvem lurer jeg - har prøvd det allerede..). Vet ikke helt om jeg kan svare på spørsmålet ditt. Brukte den hver kveld i to uker for ca to uker siden, i kombinasjon med opptrapping av et 6-trinns koreansk regime. Var i hvert fall ikke tørr i ansiktet da jeg våkna opp Ble mindre tørr rundt nesa, og jevnt over mer "plump" og skinnende i ansiktet. Bruker bare vann til å vaske om morgenen, og det føltes som om jeg vaska av en maske hver morgen.. Brukte den samtidig som jeg prøvde en t-sonekrem med bha, som er kjent for å gi mer urenheter de første par ukene du bruker den, så kan ikke svare 100% på om den gir mer urenheter eller ikke. Men når jeg har brukt den sporadisk tidligere, har den i hvert fall ikke det. Tror jeg skal gå tilbake til skin food når jeg har gitt opp toner-syre-essens-serum-kjøret. Det er en god krem, til en god pris for mengden!
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #8 Skrevet 16. april 2018 Ts her! Ville bare si at jeg synes kremen er overraskende god hittil! Har blitt kvitt en del tørre partier, synes sminken legger seg penere og er veldig fornøyd med prisnivået her også. Huden føles plump og gladere enn på lenge. Får vente og se om jeg er like fornøyd om en måned, men det hadde vært utrolig gøy hvis en så billig og tilsynelatende fet krem kunne hjulpet meg etter all denne letingen. Jeg bruker fortsatt Vichy Day spa i panna og haka og sånn, men legger weleda skin food der hvor det rett og slett flasser og er veldig uttørket. ☺️ Anonymkode: 69edf...3db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå