Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye mulig det er en tråd om dette fra før, men jeg finner det ikke! 

Så til overskriften! Hva er DITT beste skjønnhetstips?

Mitt er feks å drikke ølgjær for å få lengre, tykkere hår samt at hud og negler blir flawless😁

Ønsker ikke diskusjoner med mindre man har innspill om bedre løsning/bedre produkt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk vann. 

• Liker 1
Skrevet

Drikk vann, få nok søvn og bruk solkrem. Alltid solkrem. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Uendelige mengder rå frukt og grønnsaker, ferskpresset juice og sitronvann.

Anonymkode: 2f6f0...776

AnonymBruker
Skrevet

Unngå hjemmebleking ;)

Anonymkode: fda91...19a

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uendelige mengder rå frukt og grønnsaker, ferskpresset juice og sitronvann.

Anonymkode: 2f6f0...776

Sitronvann ødelegger tennene.

Vaselin er naturlig betennelsedempende, bruk det på kviser og sår som ikke vil gro. Det gir såret/kvisene en fuktig bakteriefri atmosfære å gro med minst mulig arrdannelse.

Lærte det da jeg fikk et massivt brannsår etter å ha fallt på et teppe i fylla, ei jente som var sykepleier klinte på masse vaselin og ba meg gjøre det fremover. Det grodde kjemperaskt og ble ingen arr. 

Anonymkode: 282ac...268

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Masse b-vitaminer, drikke vann, sove nok. 

Og selvfølgelig rense huden morgen og kveld med riktige produkter :) 

Anonymkode: 0e0fd...ed6

Skrevet

Alltid solkrem i ansiktet, spesielt hvis du går på p-piller. Jeg har fått pigmentflekker fordi jeg ikke har tatt det på alvor. Skulle hørt på mora mi.... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hemoridekrem mot poser og slitne øynene, Tea tree olje mot uren hud og solkrem hver dag hele året. 

Anonymkode: 55b69...5b6

AnonymBruker
Skrevet

Funker ølgjæren for tykkere hår? Hvordan drikker man det og hvor mye hver dag? :)

Anonymkode: db2c5...68a

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har tørt, krøllete hår blir det finere hvis du kutter ut sjampoer, balsamer og stylingprodukter med sulfater, silikoner og uttørrende alkohol.

Anonymkode: f763d...7ed

Skrevet

Jojoba-, argan- eller kokosolje i stedet for smnkefjerner, rens og kremer. Gir bra fukt og unngår kviser og urenheter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Smil.

Anonymkode: 7579d...ff0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 15.4.2018 den 14.26, AnonymBruker skrev:

Funker ølgjæren for tykkere hår? Hvordan drikker man det og hvor mye hver dag? :)

Anonymkode: db2c5...68a

Husk at faren soppinfeksjon øker. Ikke noe gøy. Og heller ikke noen mirakelkur for håret med mindre du får i deg veldig lite b-vit gjennom kosten. 

Anonymkode: fda91...19a

• Liker 1
Skrevet

mitt beste skjønnhetstips må være å ta vare på huden sin! Rens huden din godt hver kveld, bruk tid og penger på å finne sminke som passer din hud. Bruk alltid solkrem, få nok søvn, vær måteholden med alkohol og tren. Det gir huden din glød.

Skrevet

regelmessig søvn

Skrevet
På 14.4.2018 den 23.14, AnonymBruker skrev:

Hemoridekrem mot poser og slitne øynene, Tea tree olje mot uren hud og solkrem hver dag hele året. 

Anonymkode: 55b69...5b6

Hva slags hemoridekrem bruker du?

AnonymBruker
Skrevet

- Drikk masse vann, spis sunt, gi tarmen nok næring, prøv å kutte litt ned på melkeprodukter dersom uren hud

- Bruk alltid solfaktor 50 oppå hudkremen, la hudkremen få tørke inn ordentlig først og vær sikker på at solkremen er sunblock

- Vask håret sjeldnere, skyll håret i iskaldt vann 1-2 minutter etter at du er ferdig, og avslutt med argan olje i tuppene

- Vask huden med geitemelksåpe eller annen såpe som gir fuktighet istedenfor å trekke ut 

- Geitemelk lotion strammer opp huden 

- Bestandig rens huden to ganger

- Rens eller vask huden med risvann (ris som har ligget i vann ca 30 min, risen siler man av og spiser man selvsagt)

- For å bli kvitt blackheads: smør tykt på med vaselin rundt nese og kinn, legg plastfolie oppå som en badasje, legg deg til å sove, neste morgen ta av plastfolien, bruk to q-tips til å presse ut dersom det er resten av blackheads igjen, vask alt av. Mirakelkur! 

- Lag egen skrubb til ansikt og lepper av olivenolje og sukker

- Dersom du sliter med inngrodde hår på legger og sensitiv hud: lag skrubb av havregryn blandet med varmt vann og la sitte i 10-15 min på huden

- Lag sukkervoks av sukker og vann (google for hele oppskriften). Også flott dersom man har sensitiv hud og lett får inngrodde hår 

- Bruke varmebeskyttende spray eller føn håret med kald luft istedenfor 

- Origins drink up intensive overnight mask 

Anonymkode: fff46...886

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte dette settet her, og har sett god forskjell på huden. Spesielt etter å ha brukt enzymmasken.   Maskene i fulle størrelser koster skjorta men er nok verdt det.

https://www.kicks.no/peter-thomas-roth/hudpleie/ansiktspleie/ansiktsmaske/meet-your-mask-6-pc-set

Har brukt denne syremaska i flere år og den har også gitt gode resultater på linjer, glød, pigmentfekker og porer.  Bruker den 2-3 ganger pr måned i vinterhalvåret. Ikke lurt å bruke i sommerhalvåret da det kan forårsake pigmentflekker og solbrenthet.

https://eleven.no/skinplan-fruit-acid-peeling-aha-20

Gjest Citronella
Skrevet

Hyaluronsyre, glycolic peel, retinol, søvn og solkrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...