nirvania Skrevet 14. april 2018 #1 Skrevet 14. april 2018 Mye mulig det er en tråd om dette fra før, men jeg finner det ikke! Så til overskriften! Hva er DITT beste skjønnhetstips? Mitt er feks å drikke ølgjær for å få lengre, tykkere hår samt at hud og negler blir flawless😁 Ønsker ikke diskusjoner med mindre man har innspill om bedre løsning/bedre produkt!
TulleJenny Skrevet 14. april 2018 #3 Skrevet 14. april 2018 Drikk vann, få nok søvn og bruk solkrem. Alltid solkrem. 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #4 Skrevet 14. april 2018 Uendelige mengder rå frukt og grønnsaker, ferskpresset juice og sitronvann. Anonymkode: 2f6f0...776
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #5 Skrevet 14. april 2018 Unngå hjemmebleking Anonymkode: fda91...19a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #6 Skrevet 14. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uendelige mengder rå frukt og grønnsaker, ferskpresset juice og sitronvann. Anonymkode: 2f6f0...776 Sitronvann ødelegger tennene. Vaselin er naturlig betennelsedempende, bruk det på kviser og sår som ikke vil gro. Det gir såret/kvisene en fuktig bakteriefri atmosfære å gro med minst mulig arrdannelse. Lærte det da jeg fikk et massivt brannsår etter å ha fallt på et teppe i fylla, ei jente som var sykepleier klinte på masse vaselin og ba meg gjøre det fremover. Det grodde kjemperaskt og ble ingen arr. Anonymkode: 282ac...268 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #7 Skrevet 14. april 2018 Masse b-vitaminer, drikke vann, sove nok. Og selvfølgelig rense huden morgen og kveld med riktige produkter Anonymkode: 0e0fd...ed6
HederaHelix Skrevet 14. april 2018 #8 Skrevet 14. april 2018 Alltid solkrem i ansiktet, spesielt hvis du går på p-piller. Jeg har fått pigmentflekker fordi jeg ikke har tatt det på alvor. Skulle hørt på mora mi.... 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #9 Skrevet 14. april 2018 Hemoridekrem mot poser og slitne øynene, Tea tree olje mot uren hud og solkrem hver dag hele året. Anonymkode: 55b69...5b6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #10 Skrevet 15. april 2018 Funker ølgjæren for tykkere hår? Hvordan drikker man det og hvor mye hver dag? Anonymkode: db2c5...68a
AnonymBruker Skrevet 16. april 2018 #11 Skrevet 16. april 2018 Hvis du har tørt, krøllete hår blir det finere hvis du kutter ut sjampoer, balsamer og stylingprodukter med sulfater, silikoner og uttørrende alkohol. Anonymkode: f763d...7ed
solmåneogstjerner Skrevet 16. april 2018 #12 Skrevet 16. april 2018 Jojoba-, argan- eller kokosolje i stedet for smnkefjerner, rens og kremer. Gir bra fukt og unngår kviser og urenheter. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2018 #14 Skrevet 17. april 2018 På 15.4.2018 den 14.26, AnonymBruker skrev: Funker ølgjæren for tykkere hår? Hvordan drikker man det og hvor mye hver dag? Anonymkode: db2c5...68a Husk at faren soppinfeksjon øker. Ikke noe gøy. Og heller ikke noen mirakelkur for håret med mindre du får i deg veldig lite b-vit gjennom kosten. Anonymkode: fda91...19a 1
miaw Skrevet 18. april 2018 #15 Skrevet 18. april 2018 mitt beste skjønnhetstips må være å ta vare på huden sin! Rens huden din godt hver kveld, bruk tid og penger på å finne sminke som passer din hud. Bruk alltid solkrem, få nok søvn, vær måteholden med alkohol og tren. Det gir huden din glød.
Djungelvrål Skrevet 18. april 2018 #17 Skrevet 18. april 2018 På 14.4.2018 den 23.14, AnonymBruker skrev: Hemoridekrem mot poser og slitne øynene, Tea tree olje mot uren hud og solkrem hver dag hele året. Anonymkode: 55b69...5b6 Hva slags hemoridekrem bruker du?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #18 Skrevet 18. april 2018 - Drikk masse vann, spis sunt, gi tarmen nok næring, prøv å kutte litt ned på melkeprodukter dersom uren hud - Bruk alltid solfaktor 50 oppå hudkremen, la hudkremen få tørke inn ordentlig først og vær sikker på at solkremen er sunblock - Vask håret sjeldnere, skyll håret i iskaldt vann 1-2 minutter etter at du er ferdig, og avslutt med argan olje i tuppene - Vask huden med geitemelksåpe eller annen såpe som gir fuktighet istedenfor å trekke ut - Geitemelk lotion strammer opp huden - Bestandig rens huden to ganger - Rens eller vask huden med risvann (ris som har ligget i vann ca 30 min, risen siler man av og spiser man selvsagt) - For å bli kvitt blackheads: smør tykt på med vaselin rundt nese og kinn, legg plastfolie oppå som en badasje, legg deg til å sove, neste morgen ta av plastfolien, bruk to q-tips til å presse ut dersom det er resten av blackheads igjen, vask alt av. Mirakelkur! - Lag egen skrubb til ansikt og lepper av olivenolje og sukker - Dersom du sliter med inngrodde hår på legger og sensitiv hud: lag skrubb av havregryn blandet med varmt vann og la sitte i 10-15 min på huden - Lag sukkervoks av sukker og vann (google for hele oppskriften). Også flott dersom man har sensitiv hud og lett får inngrodde hår - Bruke varmebeskyttende spray eller føn håret med kald luft istedenfor - Origins drink up intensive overnight mask Anonymkode: fff46...886 1
Djungelvrål Skrevet 18. april 2018 #19 Skrevet 18. april 2018 Jeg kjøpte dette settet her, og har sett god forskjell på huden. Spesielt etter å ha brukt enzymmasken. Maskene i fulle størrelser koster skjorta men er nok verdt det. https://www.kicks.no/peter-thomas-roth/hudpleie/ansiktspleie/ansiktsmaske/meet-your-mask-6-pc-set Har brukt denne syremaska i flere år og den har også gitt gode resultater på linjer, glød, pigmentfekker og porer. Bruker den 2-3 ganger pr måned i vinterhalvåret. Ikke lurt å bruke i sommerhalvåret da det kan forårsake pigmentflekker og solbrenthet. https://eleven.no/skinplan-fruit-acid-peeling-aha-20
Gjest Citronella Skrevet 18. april 2018 #20 Skrevet 18. april 2018 Hyaluronsyre, glycolic peel, retinol, søvn og solkrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå