Gå til innhold

De som klager på ungdommen stjeler mest !

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aaaarhg! Der kan folk se!

Ungdommer og unge voksne blir beskyldt for "alt", men "snille" gamle damer slipper unna. Har selv merket en del eldre damer i butikker og i byen. De skal først fram til godene og står og peller og tar opp uinnpakkede varer :evil: Driver og durer fram med handlevognene sine og styrer den midt i rompa på andre... De skal først....

Klasser på alt av jordbær og styrer og ordner. Æsj!

Helt utrolig!

:o

Ok, alle er heldigvis ikke sånn. Kan jo ikke generalisere, men det er jo fakta som stod i artikkelen. Og de er veldig flinke til å baksnakke ungdom og si hvor fæle de er.

Kattepus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vi hørt om lenge... alle har hørt vandrehistorien om den fine fruen som besvimte i butikkøen av kuldesjokk fra frossenkyllingen hun hadde gjemt i hatten...

Gamle damer sniker på bussen... og skylder på ungdommen nu til dags. Nuvel, det er vel ikke flertallet av gamlinger dette gjelder.

Ha en vidunderlig aften, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at vi fikk enda flere argumenter til å se ned på gamle damer!

"Alle vet at Jeppe drikker, men ingen spør hvorfor".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår hvor du vil hen, kjære lilleba. Men vi må huske på at dette går begge veier... det er nok av eldre folk som ser ned på ungdommen også! Selvfølgelig er det synd, og det burde for all del ikke vært sånn...

Jeg tror ikke det er såå stor forskjell på folk som vi ofte vil ha det til. Gamle damer er kriminelle og unge jenter er det... det er like ille begge deler, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svelger ikke rått at det er gamle damer generellt som tjeler mest. Kanskje der i butikken ja, men ungdom stjeler like mye generellt. Et lite nyansert bilde det der. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

care, ifølge avisartikkelen gjaldt det kun eldre damer.

Men det er jo alltid noen som må pynte på sannheten... bare å leve med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... det er godt at dere har forstått såpass, gutter. Dere har ikke noe annet valg enn å godta oss jentene som vi er... synd, kanskje, men ikke desto mindre sant. Bra at dere endelig har skjønt at dere må gjøre det beste ut av situasjonen!

Nok om det. Ja, kanskje det er mest eldre damer som stjeler. Jeg og mine fordommer tror også det. På samme måte som vi også har følelsen av at det er flere unge gutter enn jenter som stjeler. Sikkert feil, men det er ofte enkelt å se verden i svart/hvitt. Alt blir enklere sånn, jeg setter folk i bås, så jeg vet hvor jeg har dem hen... enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...