Morea Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 For en tid tilbake var jeg inne på en nettside for Hockey/Hocky)?) t-skjorter. Svensk/norsk merke. Litt sånne korky skjorter med slagordene til svensk LO på 70-tallet og sånt. Det var mulig å bestille på nettet, men mener at det er noen butikker som har dem nå også, i alle fall i Trondheim (I Oslo? håpe håpe..) Problemet er altså at jeg ganske teit og klarer ikke å finne igjen nettsiden. Noen som kan hjelpe?
Gjest Kath Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Jeg tror jeg vet hvilke du mener. Det er en bitteliten forretning på Bakklandet i Trondheim, som bare har oppe to dager i uken eller noe. Håkki heter den. De har masse tøffe t-skjorter med 70-talls print. Typ; Redda Joppe, Frukt er også Godis, etc... Du kan slå opp i tlf katalogen eller noe, søke den frem på nettet. Kan godt være de har nettside også.. Men det er nok Håkki, ja! Lykke til! (Det er verdt det )
Morea Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2005 Suverent! Selvsagt heter det ikke Hockey når du har et slikt image... Da blir det vel bakklandet rundt påsketider da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå