AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #1 Del Skrevet 14. april 2018 Min far er eldre enn gjennomsnittet av vennene mine. Han har alltid vært sta, ofte gjør han motsatt av hva familien ønsker med vilje. Det er greit nok! Men nå kjenner jeg grensen min, mamma sin og min brors begynner å bli tøyd. Han får flere og flere ekle uvaner som å pelle seg i nesa, grave seg i munnen med fingeren, fise og rape ved matbordet, dusje maks 1 gang i uken. Når vi bemerker unotene på en pen måte blir han bare sur, gjør ikke noe med det og bare fortsetter for å provosere virker det som. Det er kanskje ikke så mye å få gjort, men dette plager oss virkelig og det er skuffende han ikke vil prøve engang å gjøre noe med det, som et ellers oppegående menneske ville gjort for de vi bryr oss om. Hilsen jente 18 år. Anonymkode: d2af8...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #2 Del Skrevet 14. april 2018 Bare å gi opp. Min far er av samme ulla og jeg har gitt opp å forklare at slikt ikke er akseptabelt. Jeg er over 30 år selv nå, har prøvd å si det til ham siden jeg var ungdom. Han gir totalt faen i å oppføre seg foran sine nærmeste, men vet å oppføre seg når han må, så han skjønner tydeligvis forskjell på rett og galt. Kvier meg for å være sammen ham. Anonymkode: 320ae...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #3 Del Skrevet 14. april 2018 Så du har oppdaget at din far er akkurat som alle andre menn. Anonymkode: e86b9...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #4 Del Skrevet 14. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du har oppdaget at din far er akkurat som alle andre menn. Anonymkode: e86b9...715 Er nok en del kvinner som holder på sånn også. Jeg har en tante (i seksti-årene) som holder på sånn. Kan blant annet finne på å gå med møkkete klær i fleire dager uten vaske seg. Heldigvis bor hun ett godt stykke unna, så ikke så alt for ofte vi besøker henne. En så intens svette-lukt er rett og slett veldig ekkelt! Anonymkode: 369e2...f08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #5 Del Skrevet 14. april 2018 Faren min har alltid vært verdens største fisemaker og piller seg stadig i nesa. Mamma har alltid vært flau over han ute blandt folk (eller iallefall etter at de fikk barn), fordi han har hatt sånne rare vaner. Han har også masse tics i både ansiktet og kroppen, disse kan han selvsagt mindre for, men helt ærlig er det litt sjenerende for oss andre. IKKE fordi vi synes det er teit med tics, men fordi folka i jantebyen vi bor i synes så mye om oss pga pappa sin helhetlige atferd. Anonymkode: 6249c...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå