Gå til innhold

Barnefamilier - hvor mange verv og aktiviteter har dere foreldre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Politisk engasjerte? FAU? Revy og teater? Røde kors? Kor? 

Jeg tenker på verv og forpliktelser som er litt verre å flytte på enn fast trening et par ganger i uka. 

Anonymkode: c3d26...02e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Styret i sameiet. Styret i barnas skolekorps. 

Anonymkode: d96c9...eaa

AnonymBruker
Skrevet

Fau

Planleggingskomite for idretten barnet er med i

Dugnadsansvalig for lager

Hjelpetrener

Anonymkode: fb575...c60

AnonymBruker
Skrevet

Jeg : klassekontakt, kasserer i FAU i barnehagen og styremedlem i velforeningen

Mannen: Fotballtrener og aktivt medlem i hundeklubben

Anonymkode: 78e45...d70

AnonymBruker
Skrevet

Medlem i to styrer og et utvalg i forbindelse med jobb. Ingenting privat. Hverken orker eller gidder. Veldig takknemlig for at det er andre som orker og gidder.  

Anonymkode: 38275...c42

Skrevet (endret)

Per dagens dato, så har jeg ingen. :)

Edit: For såvidt, så har jeg aldri hatt noen. 

Endret av SesameStreet
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er verneombud på jobb og FAU kontakt til 7.klassingen 

Mannen er fotballtrener for eldste og sitter i styret til fotballklubben. 

Anonymkode: 8f576...7a7

Skrevet (endret)

Mannen min er klassekontakt for eldstes trinn og vaktansvarlig for taekwondoklubben og jeg er styreleder i barnehagens samarbeidsutvalg. Ingen av barnas fritidsaktiviteter krever nevneverdig av foreldrene.

Endret av Arkana
Skrevet

Jeg sitter i FAU på skolen. Barnet vårt er ikke med på noen organisert fritidsaktivitet, så det begrenser jo "pliktene" våre litt.

AnonymBruker
Skrevet

4 barn..

Barn 1: Svømming og Røde kors. Trenger kun å kjøre frem og tilbake

Barn 2: Fotball. Er trener der selv. Speider. Far stiller opp der.

Barn 3: Teater. Er med i komiteen. Fotball. Far er trener.

Barn 4: Fotball og trampett.

Begge sitter i fotballstyret og er med i FAU.

Anonymkode: 80d7a...453

AnonymBruker
Skrevet

På det meste satt jeg i styret i borettslaget, FAU i barnehagen, styret i håndballen og velferden på jobb. Nå har jeg kvittet meg med alt bortsett fra velferden, jeg hatet hvert sekund av det andre (en ren personlighetsgreie, mange av de andre hadde holdt på i årevis og trivdes med alt styret). Ungene er ute av barnehagen, vi har flyttet og barna går på aktiviteter uten foreldreinvolvering. Blir det behov stiller jeg sikkert i FAU på skolen etter hvert. 

Anonymkode: c6320...daa

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrekontakt for avdelingen til minsten i bhg. Sau leder for bhg. Vararepresentant for klassen til eldstemann. 

I tillegg stiller jeg så godt som alltid opp på kakebaking og ekstra møter/kurs i regi av håndballen til eldstemann. Kjører rundt og henter om det trengs. 

Er alene med tre, men liker å følge opp og være engasjert. 

Anonymkode: e20ad...604

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er klassekontakt og FAU-representant for klassen til eldste. Det holder for familien vår.

Anonymkode: 8adad...0b8

AnonymBruker
Skrevet

Har tre barn, Som alle tre har to ulike hobbyer. (fotball pluss en aktivitet til)

På jobb:

- arbeidsplasstillitsvalgt

- hovedtillitsvalgt i kommunen

- styremedlem i fagforeningen

På fritid:

- foreldrekontakt for barn 1

- vara-foreldrekontakt for barn 2

- oppmann fotball for barn 2

- oppmann fotball for barn 3

- styremedlem i fotballstyret

I tillegg prøver jeg å delta/se på alt av kamper/konkurranser barna driver med. Det holder meg opptatt de fleste av ukas dager. Litt mindre aktivitet på helg, men ofte er det kamp/konkurranse da også. Slipper pr nå å tenke på hva jeg skal fylke tiden med.

Anonymkode: 3b753...490

Skrevet

Per i dag er vi 2 foreldre tilsammen ledere eller trenere på 5 foreninger/lag, samt selvfølgelig følger ungene våre opp på de tre siste aktivitetene hvor vi ikke har noen lederrolle. Jeg er med i 17 mai komiteen for 3 gang, og er stort sett alltid foreldrekontakt for en av ungene, men ikke nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Og jeg prøver hardt å holde det sånn å. 

Anonymkode: c9e11...6ae

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i FAU i bhg tidligere, og klassekontakt tidligere. Nå har jeg tillitsverv på jobb.

Mannen er fast ukentlig trener for barn på dugnadsbasis, og FAU i barnehagen.

Tilbyr oss på kioskvakter eller baking og dugnader når vi har anledning, som er ca 80% av gangene. 

Anonymkode: c1903...05e

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå er jeg kasserer i bedriftsidrettslaget på jobb og lagleder på fotballaget til yngste barnet. Jeg syns folk er flinke til til å si ja til å ta på seg frivillige verv.

Anonymkode: 4b231...8b1

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrekontakt for minste barnet, trener for en idrett til minstebanet og i styret til denne idretten. Mannen er trener for eldste barns idrett. 

Så sitter jeg i styret for grendelaget, men der har vi typ hatt et møte dette året. Ikke mye aktivitet der. 

Anonymkode: bdfdd...946

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrekontakt på et av de fire idrettslagene mine barn er med på.

Mannen er hjelpetrener på et annet.

Tillitsvalgt jobb.

Melder meg til SU i bhg til høsten om det blir slik som før at ingen andre gidder.

Kjører alltid til og fra trening med full bil,her bytter vi litt på,da trening er nesten hver dag i uka.

Har fire barn.

Anonymkode: 780fe...61d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...