Gå til innhold

Duft til rom - hvor kjøper jeg det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jakt etter en god duft jeg kan plassere i huset, men jeg vet ikke hvor jeg finner det. Jeg ser for meg noe sånt man setter trepinner nedi. Hvor får jeg tak i sånt? Og hva med essensielle oljer til duft - er det det samme? Takker for svar!!

Anonymkode: 1b68e...73b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta heller og vask skikkelig rent og luft godt ut! 

Anonymkode: 270c0...c25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta heller og vask skikkelig rent og luft godt ut! 

Anonymkode: 270c0...c25

Forsåvidt enig med deg, men så er det nå en gang sånn at noen liker å omgi seg med andre typer dufter av forskjellig slag. 

TS: Kremmerhuset har en del. Det har også Indiska og Home&Cottage. Ikke spør meg om det er bra, for som du skjønner er jeg ikke så begeistret for sånt selv. 

Anonymkode: fe8e4...622

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er for å få bedre lukt til rommet, så ville jeg heller fokusert på å ta roten til problemet. Kjøp en luftrenser eller noe sånt, de tar gjerne lukt også. 
Alle duftpinner, spray og lignende dekker bare over problemet. Men hvis du er fast bestemt på å få deg noe sånt, så har nok f eks Kremmerhuset noe bra. 

Anonymkode: e7152...f25

• Liker 1
Skrevet

Rituals... har mange gode produkter.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

https://www.keiserensnye.no/categories/duft

Skandinavisk sine produkter er gode og ikke så søte :) kjøp refill-flaskene og hell over i noe du har fra før, så blir det ikke så dyrt. 

Ellers så har Kremmerhuset noen som heter Clean Linnen som er ganske gode. 

Anonymkode: 76054...841

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er for å få bedre lukt til rommet, så ville jeg heller fokusert på å ta roten til problemet. Kjøp en luftrenser eller noe sånt, de tar gjerne lukt også. 
Alle duftpinner, spray og lignende dekker bare over problemet. Men hvis du er fast bestemt på å få deg noe sånt, så har nok f eks Kremmerhuset noe bra. 

Dette! En sur sokk blir ikke mindre sur om du dynker han i parfyme.

Anonymkode: c5736...4d5

AnonymBruker
Skrevet

Det kan bli for mye kunstig god lukt også. Vask skikkelig, bak et brød, så lukter det ok. 

Anonymkode: a3f44...4d3

Skrevet

Sorry, men for noen svar... Vask godt og bak brød🤦🏼‍♀️

Prøv indiska eller kremmerhuset. Ellers er duftlys også et alternativ hvis du har tid til å la det brenne en stund.

• Liker 14
Skrevet (endret)

Folk elsker å lire av seg edder og galle, istedenfor å svare på spørsmålet. 

Det lukter nemlig ikke vanilje eller blomster i huset mitt bare fordi jeg vasker ned. Dere trenger jo ikke å anta at dårlig lukt er grunnen til at noen ønsker å bruke romduft.

til TS: sort sett alle buikker som selger interiør selger også romlukteting. 

Jeg liker rituals, wood wick, durance eller voluspa

men disse er av den litt dyrere sorten

Endret av Fugleskremsel
  • Liker 10
Skrevet
På 14.4.2018 den 12.34, AnonymBruker skrev:

Trenger det å være noe problem da? :rolleyes:

Mange liker å ha en god lukt i rommet, sånn i tillegg. Jeg liker lukten av vanilje, så jeg har telys med vaniljeduft, i tillegg til å ha det rent så klart. 

• Liker 10
Skrevet
13 timer siden, Xmasclovn skrev:

Sorry, men for noen svar... Vask godt og bak brød🤦🏼‍♀️

Prøv indiska eller kremmerhuset. Ellers er duftlys også et alternativ hvis du har tid til å la det brenne en stund.

Du trenger bare å hakke litt løk

Skrevet
35 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Du trenger bare å hakke litt løk

Jeg? Hvorfor skal jeg trenge det?

Skrevet
Akkurat nå, Xmasclovn skrev:

Jeg? Hvorfor skal jeg trenge det?

Ikke du nødvendigvis, men det er et alternativ til å bake brød som du jo nevnte

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

Ikke du nødvendigvis, men det er et alternativ til å bake brød som du jo nevnte

Hvis du synes det er god lukt av brød og løk så for all del kjør på.. Jeg personlig foretrekker litt mer fancy ting, som feks duftlys.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Feel har mange slike med trepinner i. Jeg fant en som var ok, jeg liker egentlig ikke dufter. I vinter måtte jeg ty til noe i innergangen. Sure tenåringssko og arbeidssko er ikke så enkle å gjøre noe med. Hadde de luktputene fra skobutikken først men jeez for en sterk lukt. 

Anonymkode: cac08...a33

AnonymBruker
Skrevet

Cire Trudon og Diptyque sine er gode 👍

Anonymkode: 03406...0a2

Skrevet
1 time siden, Xmasclovn skrev:

Hvis du synes det er god lukt av brød og løk så for all del kjør på.. Jeg personlig foretrekker litt mer fancy ting, som feks duftlys.

Har småtassene så duftlys utgår her i huset

Skrevet
6 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Har småtassene så duftlys utgår her i huset

Da får du bake brød og hakke løk da..

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Liker Durance sine. Fresh Linen og Cotton Flower.

Anonymkode: 38df9...cf5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...