AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #1 Skrevet 14. april 2018 Sliter med forkjølelse og tørrhoste. Hosten har vært et tilbakevennende problem i hele vinter, og spesielt om natta. Kjøpte derfor Noskapin rett før jul, men den hjalp ikke noe særlig, så jeg fikk Cosylan på resept. ( Noskapin smakte også forferdelig. ) Men f i h!!! Hvorfor skal det smake så j..... pyton?? Mulig jeg høres barnslig ut, men helt seriøst! Jeg har store problemer med å få det i meg. Brekker meg skikkelig. Har prøvd å holde for nesa, skylde etter med vann/sterk saft o.l, men synes ikke at det hjelper. Så... Er det noen som har noen tips? Enten til hvordan man kan få i seg dette uten å spy, eller tips til noe annet som kan hjelpe, uten at det smaker helt for jævlig grusomt. Optimistisk takk! Anonymkode: 221a2...de7 1
GammelKaktus Skrevet 14. april 2018 #2 Skrevet 14. april 2018 Her bruker vi solvipect comp ved behov, den er ikke halvparten så jævlig på smak som Cosylan er. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #3 Skrevet 14. april 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter med forkjølelse og tørrhoste. Hosten har vært et tilbakevennende problem i hele vinter, og spesielt om natta. Kjøpte derfor Noskapin rett før jul, men den hjalp ikke noe særlig, så jeg fikk Cosylan på resept. ( Noskapin smakte også forferdelig. ) Men f i h!!! Hvorfor skal det smake så j..... pyton?? Mulig jeg høres barnslig ut, men helt seriøst! Jeg har store problemer med å få det i meg. Brekker meg skikkelig. Har prøvd å holde for nesa, skylde etter med vann/sterk saft o.l, men synes ikke at det hjelper. Så... Er det noen som har noen tips? Enten til hvordan man kan få i seg dette uten å spy, eller tips til noe annet som kan hjelpe, uten at det smaker helt for jævlig grusomt. Optimistisk takk! Anonymkode: 221a2...de7 *skylle 9 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Her bruker vi solvipect comp ved behov, den er ikke halvparten så jævlig på smak som Cosylan er. 😊 Tusen takk for tips! Da skal jeg høre med legen om jeg ikke kan få en ny resept Anonymkode: 221a2...de7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #4 Skrevet 14. april 2018 Solvipect comp er det samme som Cosylan, men smaker lakris. Forstår ikke hvorfor leger er så kjappe med å skrive ut Cosylan fremfor Solvipect comp. Sovlipect har litt mer virkemiddel, så er bittelitt sterkere, men da kan man bare ta mindre dose. Anonymkode: 108a2...fb8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå