Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en god venninne som er ufrivillig singel. Ofte har jeg lurt på hvorfor, da jeg ikke kan se noen forklaring på hvorfor hun ikke skal være i stand til å finne seg noen. Hun er varm, omtenksom, har en god jobb og har livet på stell. I tillegg er hun (i mine øyne) over gjennomsnittet pen og attraktiv. Hun er sosial og imøtekommende, og er aktivt på leting etter noen å dele livet med. 

Vi har de siste årene begge vært uten fast forhold, og har brukt mye tid sammen. Nå har jeg møtt en mann, og merker at min venninne prøver å være positiv, men det skinner gjennom at dette ikke er så lett for henne. Selvfølgelig er dette litt sårt for meg, men jeg har full forståelse for at man ikke kan moderere sine følelser. Det jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å ikke gjøre dette hardere for min venninne. Vil jo gjerne fortsatt dele det som skjer i livet mitt med henne, men har ikke lyst til å få henne til å føle seg mer alene og ensom.

Noen som har erfaringer eller råd og dele? 

Anonymkode: 742a8...afd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor ikke fortsette å la være og dele det som skjer i livet ditt, for å vise hensyn. Det er alltid tid for litt å dele, og trenger ikke dele alt. Porsjonsvis dele litt og litt det som skjer i ditt liv. 

Anonymkode: 7cd07...44d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...