Gå til innhold

Bare jeg som ikke visste dette??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere, jeg har lett virkelig overalt etter gode CD-er på nett til barna. Savner når vi selv var små og det var så lett og sette på lydbok når de skulle sove, mens på spotify har det kun vært en og en historie jeg har funnet... Helt til jeg kom over disse idag! 😍 

Herregyd jeg skulle jo visst om dette for lenge siden.... ante ikke at det fantes spillelister for sånt. Så lurte egentlig bare på om det var noen der med flere lignende lister som jeg kan følge! Så lei av å betale både for Spotify og storytel, blir mye penger i måneden med alle disse strømmetjenestene..

Anonymkode: ec58e...3b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ehrm... nei, det er ikke bare du. Jeg er enda grønnere enn deg, for jeg skjønner ikke hvor du har funnet dette ut fra bildene. :P Er det spotify? Søker jeg på noe for å få det opp? Og koster det penger? :P Her i huset bruker vi fortsatt cd'er fordi jeg ikke skjønner bæret av noe annet. ;)

Anonymkode: 885d1...6cd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Oi haha, det ble visst sånn fancy avspilling her😅 søkte på lydbok Asbjørnsen og Moe og lydbok H C Andersen! Her er de som linker istedet:

https://open.spotify.com/user/demandalot100/playlist/58NY0NtaTC3NhlMsViUlx9?si=f86feeUlQBKTgof4bnMeEw

https://open.spotify.com/user/demandalot100/playlist/6AQQ1z3iY4U5otoZfTMr31?si=EMNwBsuGTheqhZgLfFnNNg

Anonymkode: ec58e...3b4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble også glad når jeg fant ut dette for noen år siden 😊 Har også diverse Anne-Cath. Vestly, Karius og Baktus,  Hakkebakkeskogen og Kardemommeby som er gjengangere hos oss 👍

Anonymkode: 14c76...191

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å heller selv lese for barna? Foreldre har det vel ikke så travelt?

Anonymkode: 2c9a4...ebf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lydbøker er jo veldig koselig :) Hadde det selv da jeg var liten, mamma hadde det absolutt ikke travelt ;) 

Anonymkode: a31c4...99b

• Liker 1
Gjest making.a.mess
Skrevet

Liker å lese selv for dem. Litt av poenget er jo samværet og kosen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker lydbøker i bilen. 

Anonymkode: ce2b2...c26

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner «Stian med sekken» for der var det så nye gøy musikk. Anbefaler også «Dunderklumpen» om dere kommer over den. En fantastisk fortelling. Jeg har den på Kassett og fortellingen gir rom for masse fantasi. Jeg har også lest boken men bildene la litt for mange føringer syntes jeg. Men, ungene elsker boka. 

Anonymkode: c0705...d56

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leser 30 min på senga hver eneste kveld. Hun hører også på lydbok ca 15-20 min etter dette, lydbok roer henne enda bedre ned før innsoving. 

Ellers hører vi på lydbok i bilen, på reise og hun hører masse på lydbok på rommet mens hun leker. Lydbøker er topp! På Spotify finnes også noen av Pulver Heksa bøkene. 

Anonymkode: 283f0...7b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Mrs.Purdey skrev:

Liker å lese selv for dem. Litt av poenget er jo samværet og kosen. 

Må det være enten eller? Om vinteren og i ferier kan mi høre på lydbok flere timer om dagen og så mye gidder jeg faktisk ikke å lese. 

Anonymkode: 283f0...7b7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...