Arkana Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 ...fisk og kattemat og ris.... Ja, den sangen har jeg hatt på hjernen i to dager nå. :evil: *grrrr...ica*
Ingeborg Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Så enig! Mest irriterende jeg vet om... :evil:
Malou Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 He he, jeg har ingen norske TV-kanaler så jeg antok at dette innlegget var plassert på feil sted..
Nella Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 Ja, utrolig irriterende reklame. Sambo hadde et par overnattingsgjester i helga og de starta med den sangen i går fra de stod opp til de dro hjem... Lei... Men de kunne jo bare "Ica's egne varer.. som vi lager selv.." En setning hele,hele tia :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2005 #5 Skrevet 21. februar 2005 Tror du ikke Ica har oppnådd det de ville nå? Alle dere vet jo nå at Ica lager egne varer og hvilke disse varene er Så det er en bra reklame selvom den er plagsom.
Arkana Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2005 Alle dere vet jo nå at Ica lager egne varer og hvilke disse varene er Jo, men jeg kjøper aldri butikkenes egne varer uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå