Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om man blir stående som "aktiv nå" en kort stund på Messenger når man får meldinger fra andre? selv om man ikke åpner de da eller går inn på appen. Har flere ganger opplevd at folk mener jeg har vært aktiv og "oversett" meldinger mens jeg i realiteten har vært på jobb og ikke sett på tlf. Har merket meg at når venner mener jeg ca har vært aktiv er omtrent da jeg har fått meldingene inn på tlf. Jeg har alltid chat avslått. 

Anonymkode: 38889...2f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man blir ikke aktiv nå hver gang man får en melding. Men den funksjonen er ikke til å stole på. Jeg våknet tidlig en dag og kjæresten min lå og sov, jeg satt rett ved siden av ham. Gikk inn for å se på noe han sendte meg dagen før. Da sto det at han var aktiv for 6 timer siden. Jeg chattet litt med andre, plutselig kommer det opp at kjæresten er 'aktiv nå'. Ehh, nei, det var han åpenbart ikke, han lå og snorket ved siden av meg! 

Har sjekket med barnas telefon om jeg kommer opp som aktiv når jeg får melding osv. Det skjedde ihvertfall ikke da jeg sjekket. 

Konklusjonen er: nei, man er ikke nødvendigvis aktiv selv om man er 'aktiv nå' 

AnonymBruker
Skrevet

Aktiv nå er ikke til å stole på. Aktiv nå tror jeg betyr at man er innlogget på messenger.

Men aktiv for 1 min siden, det står det hele tiden, og det tror jeg kommer når man får melding. Man ser også aktiv ut når man er innlogget på andre enheter som bruker facebook.

Synd egentlig at det finnes sånne funksjoner som gjør at man tror man kan vite hva andre driver med....

Anonymkode: 3f800...570

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...