AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1 Skrevet 13. april 2018 hva velger du? mange ganger kan man komme ufrivillig borti når mennesker forteller alle sine problemer, også må du høre på alt det negative et menneske kan fortelle om andre, og ikke bare det så kan du kanskje havne i situasjoner der det det full drama mellom mennesker som du igjen ufrivillig har støtet på. Er det da du finner ut at det er greiere å være alene uten at alle forstyrrende og negative tingene mennesker kan gjøre mot hverandre skal nå til dine ører? hva gjør du istedenfor alene, og hvordan bruker du tiden godt? Anonymkode: b14bd...97d
ajarRun Skrevet 14. april 2018 #2 Skrevet 14. april 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: hva velger du? mange ganger kan man komme ufrivillig borti når mennesker forteller alle sine problemer, også må du høre på alt det negative et menneske kan fortelle om andre, og ikke bare det så kan du kanskje havne i situasjoner der det det full drama mellom mennesker som du igjen ufrivillig har støtet på. Er det da du finner ut at det er greiere å være alene uten at alle forstyrrende og negative tingene mennesker kan gjøre mot hverandre skal nå til dine ører? hva gjør du istedenfor alene, og hvordan bruker du tiden godt? Anonymkode: b14bd...97d Noen mennsker er magneter for konflikter. De klarer ikke komme seg gjennom en rundkjøring uten å skaffe seg en ny fiende. Hvis jeg er uheldig nok til å være i en situasjon der jeg må ha en slik samtale så surfer jeg på mobilen og jatter med. Jeg er lite interessert i andres smålige konflikter. Hvis noen ikke har annet å snakke om enn hvor jævlig alle andre er vil jeg heller være foruten deres selskap. Hvis noen snakker dritt om alle andre snakker de nok dritt om meg. Det finnes interessante og oppegående mennesker, og de bruker jeg tiden på. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #3 Skrevet 15. april 2018 22 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Noen mennsker er magneter for konflikter. De klarer ikke komme seg gjennom en rundkjøring uten å skaffe seg en ny fiende. Hvis jeg er uheldig nok til å være i en situasjon der jeg må ha en slik samtale så surfer jeg på mobilen og jatter med. Jeg er lite interessert i andres smålige konflikter. Hvis noen ikke har annet å snakke om enn hvor jævlig alle andre er vil jeg heller være foruten deres selskap. Hvis noen snakker dritt om alle andre snakker de nok dritt om meg. Det finnes interessante og oppegående mennesker, og de bruker jeg tiden på. ja, det opplevde jeg når jeg som innleid jobbet som ekstern løsning på deres bemanningsproblem, da snakket dem dritt om alle som var ansatte i firmaet. Når en gikk ut døra så kunne jeg høre alt det fæle om den ansatte. Så derfor kan jeg regne med dem snakket dritt om meg også når jeg jobbet alene og ikke var sammen med dem. Jeg valgte å slutte i jobben etter 3 måneder, da hadde jeg fått nok. Ingen forstod hvorfor jeg sluttet, og jeg vil tro dem ville ha ansatt meg også. Anonymkode: b14bd...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå