Helado Skrevet 13. april 2018 #1 Skrevet 13. april 2018 Liten diskusjon med typen på dette tema. Jeg syns det er helt greit å gå på kino alene, ikke alltid det passer for andre, eller de vil se samme film. Å være på kino anser jeg som kanskje det minst sosiale man kan gjøre, man reiser jo ikke for sitte å snakke og sosialisere. Typen min mener det er så kleint, og han vil og har aldri vært på kino alene, for da mener han man blir sett på som rar. Hva mener dere? Uansett tenkt meg på kino alene på søndag
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #2 Skrevet 13. april 2018 Gjort det noen ganger, går helt fint. Vil jeg se en film og ingen andre har lyst reiser jeg å ser den alene Hva andre i salen tenker bryr jeg meg pent lite om, skal ikke prate med dem uansett... Anonymkode: 5cdd3...7c0 5
Gjest PaN Skrevet 13. april 2018 #3 Skrevet 13. april 2018 Syns egentlig det er mer dårlig gjort at å gå på kino alene skal fremstiles som patetisk, man går jo bare for å se på en film. Hva med de som drar med seg folk da, er de noe mindre patetisk? Neida, gå på kino alene du, ikke kleint. Bare ikke gjør det til noe mer en det det trenger å være.
bopera Skrevet 13. april 2018 #4 Skrevet 13. april 2018 Syns absolutt ikke det er kleint! Har vært på kino alene flere ganger, og synes det er veldig koselig. Før jeg traff samboeren min, var det sjelden at jeg hadde noen som var interessert i å se de samme type filmene som meg. Da gikk jeg gjerne alene, og syns man på en måte skjemmer bort seg selv litt.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #5 Skrevet 13. april 2018 Neida, å de gangene jeg har gått sammen med andre har jeg aldri tenkt: "Om se h*n som sitter der alene! Patetisk" liksom. Folk har nok med seg selv, så ikke bekymre deg over hva folk rundt deg skulle tenke om det. Anonymkode: 2d019...ad4 1
Helado Skrevet 13. april 2018 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2018 1 minutt siden, Pussle skrev: Syns egentlig det er mer dårlig gjort at å gå på kino alene skal fremstiles som patetisk, man går jo bare for å se på en film. Hva med de som drar med seg folk da, er de noe mindre patetisk? Neida, gå på kino alene du, ikke kleint. Bare ikke gjør det til noe mer en det det trenger å være. Kan fint gå på kino alene jeg, skal det på søndag. Ikke redd for hva andre tenker, de fleste tenker ikke så mye på deg uansett, det er bare noe man selv tror. Var mer i diskusjon at jeg syns det var vanskelig å skulle sitte på en restaurant å spise alene, mens kino syns jeg er helt greit. Typen min mener det motsatte, at å spise alene går helt fint, men kino......det var liksom helt patetisk, da var man taper nesten. Noe han tror folk tenker.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #7 Skrevet 13. april 2018 Jeg synes det er kleint, så jeg tør ikke dra alene.. Selv om jeg skulle ønske jeg var like "tøff" som deg. Men nå sliter jeg litt med angst da, så det er nok mye der det ligger hos meg. Har aldri lagt merke til om noen har vært alene eller ikke på kino, men har sikkert delt sal med single-kinogåere flere ganger. Anonymkode: 46cac...a3f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #8 Skrevet 13. april 2018 10 minutter siden, Helado skrev: Liten diskusjon med typen på dette tema. Jeg syns det er helt greit å gå på kino alene, ikke alltid det passer for andre, eller de vil se samme film. Å være på kino anser jeg som kanskje det minst sosiale man kan gjøre, man reiser jo ikke for sitte å snakke og sosialisere. Typen min mener det er så kleint, og han vil og har aldri vært på kino alene, for da mener han man blir sett på som rar. Hva mener dere? Uansett tenkt meg på kino alene på søndag ingenting i livet handler om at man skal gjøre alene, kino tilhører også det.Å dra alene er kleint, fordi det er greit å ha noen å prate med Anonymkode: 46ec5...b41
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #9 Skrevet 13. april 2018 11 minutter siden, Helado skrev: Liten diskusjon med typen på dette tema. Jeg syns det er helt greit å gå på kino alene, ikke alltid det passer for andre, eller de vil se samme film. Å være på kino anser jeg som kanskje det minst sosiale man kan gjøre, man reiser jo ikke for sitte å snakke og sosialisere. Typen min mener det er så kleint, og han vil og har aldri vært på kino alene, for da mener han man blir sett på som rar. Hva mener dere? Uansett tenkt meg på kino alene på søndag det er kleint å dra alene til kirka også, det gjorde jeg en periode, aldri mer. Anonymkode: 46ec5...b41
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #10 Skrevet 13. april 2018 Kleint. Det har noe med at alle andre ofte har med seg noen, og så sitter du der helt alene. Dette er jo mest synlig før filmen starter da, og alle andre enn deg sitter og småprater. Anonymkode: 0f2d8...9f3
Helado Skrevet 13. april 2018 Forfatter #11 Skrevet 13. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ingenting i livet handler om at man skal gjøre alene, kino tilhører også det.Å dra alene er kleint, fordi det er greit å ha noen å prate med Anonymkode: 46ec5...b41 Ehm, man drar vel ikke på kino for å ha noen å prate med? Jeg irriterer meg i alle fall over alle som må snakke under filmen 3
Gjest PaN Skrevet 13. april 2018 #12 Skrevet 13. april 2018 1 minutt siden, Helado skrev: Kan fint gå på kino alene jeg, skal det på søndag. Ikke redd for hva andre tenker, de fleste tenker ikke så mye på deg uansett, det er bare noe man selv tror. Var mer i diskusjon at jeg syns det var vanskelig å skulle sitte på en restaurant å spise alene, mens kino syns jeg er helt greit. Typen min mener det motsatte, at å spise alene går helt fint, men kino......det var liksom helt patetisk, da var man taper nesten. Noe han tror folk tenker. Er vel for mye klisje filmer han har sett siden han tenker sånn tror jeg, og ja det er nok bare noe man selv tror
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #13 Skrevet 13. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: det er kleint å dra alene til kirka også, det gjorde jeg en periode, aldri mer. Anonymkode: 46ec5...b41 I kirka er du vel aldri alene? Anonymkode: a5928...235
Doge Skrevet 13. april 2018 #14 Skrevet 13. april 2018 Kino er jo bare at man sitter (forhåpentligvis) stille i et svært, mørklagt rom med masse folk man ikke kjenner. Alle er der for å se samme film. Hvordan det skal være klein, vet jeg ikke. Mener han det er "kleint" å se på nyhetene på tv alene i stua også?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #15 Skrevet 13. april 2018 Det er da ikke kleint å gå på kino alene? Jeg kan nok synes det er litt kleint å henge i en bar alene hvis ingen andre vil ut når jeg er sosial og pratesyk og gjerne vil lufte meg litt. Men hallo? Kino? Ikke kleint i det hele tatt. Hvordan kan typen din synes det er ok å gå på restaurant alene, men ikke kino? Kino er vel den tingen (blant mange ting) jeg mener ikke er kleint overhodet å gjøre alene. Men selvsagt hyggelig om noen blir med på kino også, så har man noen å diskutere filmen med i etterkant. Blir plutselig VELDIG kleint å sitte alene på pub´en etterpå og diskutere filmen høylydt med seg selv Anonymkode: a5928...235
Helado Skrevet 13. april 2018 Forfatter #16 Skrevet 13. april 2018 1 minutt siden, Doge skrev: Kino er jo bare at man sitter (forhåpentligvis) stille i et svært, mørklagt rom med masse folk man ikke kjenner. Alle er der for å se samme film. Hvordan det skal være klein, vet jeg ikke. Mener han det er "kleint" å se på nyhetene på tv alene i stua også? Hahaha, nei men hjemme i stua er det ikke fremmede mennesker som kan ha en mening
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #17 Skrevet 13. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: I kirka er du vel aldri alene? Anonymkode: a5928...235 prøv sjøl å dra dit alene. Tror du får en overraskelse. Anonymkode: 46ec5...b41
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #18 Skrevet 13. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: prøv sjøl å dra dit alene. Tror du får en overraskelse. Anonymkode: 46ec5...b41 Gjør det ca annenhver søndag Anonymkode: a5928...235
Gjest HanenIFlokken Skrevet 13. april 2018 #19 Skrevet 13. april 2018 Går på kino alene innimellom og det er veldig kjekt
Helado Skrevet 13. april 2018 Forfatter #20 Skrevet 13. april 2018 Litt av poenget mitt, er at jeg mener det er sunt og bra å gjøre ting alene, å kunne trives i eget selskap og gi en stor F i hva man mener folk syns om deg. For sannheten er jo at folk tenker ikke så mye på deg som man selv tror, man er så selvbevisst, og det er jeg når det kommer til å spise alene ute på en restaurant. Så det er en sak jeg jobber meg, å gi blaffen, og gjøre det jeg vil. Så dermed kom diskusjonen opp om kino, og jeg syns det var en rar greie. For som sagt, et mer usosialt sted skal man lete lenge etter. Man sitter i stillhet i mørket for å se en film liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå