AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1 Skrevet 13. april 2018 Hvilken overgang har dere opplevd som størst/verst? Fra ett til to? Da barn nr tre kom? Anonymkode: 802d1...e9f
Thinkerbelle Skrevet 14. april 2018 #2 Skrevet 14. april 2018 Fra null til ett barn var definiti t første overgangen. Syns ikke overgangen til 2 barn var så stor, heller ikke 3 egentlig.. nå syns jeg en av de største utfordringene er at vi gjerne vil gjøre aktiviteter med de to eldste men at sen yngste er litt vanskelig å ta med seg.. veldig kjekt med 3 barn, og helt perfekt dor oss iallefall. Rutinene er allerede på plass når nr 3 kommer, så overgangen følte jeg var mye mindre enn forventet. våre er snart 2,4, og 6 år så mulig det blir mer hektisk senere?
Felidays Skrevet 14. april 2018 #3 Skrevet 14. april 2018 Fra 0 til 1 faktisk. Lettest var 2 til 3. Men første var nok mest forandring.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #4 Skrevet 14. april 2018 Fra 0 til 2. Visste jo at det var tvillinger, men skjønte ikke helt hva det ville si før jeg satt der med to skrikende småtassene klokka 4 om natta og gubben var på jobb i Nordsjøen. Anonymkode: 5d1c4...a57 1
Arkana Skrevet 14. april 2018 #5 Skrevet 14. april 2018 Fra 0 til 1. Det er var jo da vi måtte legge om hverdagen. Etter det hadde vi allerede rutiner, vaner og erfaring. Lettest var vel 1 til 2, etter to barn er man ikke lenger en voksen per barn og det kan bli litt mer utfordrende når aktiviteter krasjer og man må dele seg. Ikke at det skjer så ofte, men det er litt mer logistikk involvert og den yngste blir fort vant til å være med på alt mulig rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå