Gå til innhold

Plutselig krympet puppene. hjeeelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

prøvde lavkarbo 1uke men måtte slutte. går noen dager og så er puppene "tomme", lette,pølser.. med en hel annen form. og en del mindre. Hva i all verden skjedde??

Var det lavkarboen i så kort tid? :(

Noen forslag på hvordan øke de igjen? Hele kvinneheten min forsvant og skikkelig lei meg. Har ammet flere barn men var no fornøyd etterpå. Men no mange år etterpå så krymper de til pølseskinn uten grunn :( Går de opp igjen?

Forslag til hva jeg kan spise eller gjøre for å få de større igjen?? 

Vil ikke ta silikon!

Noen andre som har opplevd dette?

Vet ikke hvor jeg skal poste dette.

Anonymkode: 82d49...6b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forsvant ikke vekt fra kroppen ellers. Og kan ikke spise masse fett å gå mer opp på resten av kroppen som har fort mye :(

ts

AnonymBruker
Skrevet

Gå  tilbake  til ditt normale kosthold, så skal du se at det retter seg :hug: 

Anonymkode: 3c08e...0ef

AnonymBruker
Skrevet

Når du går på lavkarbo spiser du allerede mye fett, det finnes mye mere fett i animalske produkter enn i noen andre matvarer, så mere fett trenger du iallefall ikke spise. Gå over på høykrabo igjen, spis mye poteter, søtpoteter, rå frukt og grønnsaker, det er det som holder kroppen ung og frisk.

Anonymkode: 1cddf...fa8

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå  tilbake  til ditt normale kosthold, så skal du se at det retter seg :hug: 

Ja håper det. Skikkelig lei meg no :( Er ung enda. Ødela jeg de for 1uke med lavkarbo? :(

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du går på lavkarbo spiser du allerede mye fett, det finnes mye mere fett i animalske produkter enn i noen andre matvarer, så mere fett trenger du iallefall ikke spise. Gå over på høykrabo igjen, spis mye poteter, søtpoteter, rå frukt og grønnsaker, det er det som holder kroppen ung og frisk.

Anonymkode: 1cddf...fa8

Ok. Dette vil hjelpe på å få de normal igjen? 

ts

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja håper det. Skikkelig lei meg no :( Er ung enda. Ødela jeg de for 1uke med lavkarbo? :(

Jeg er sikker på at de blir som før. 1 uke med lavkarbo har ikke ødelagt de.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikker på at de blir som før. 1 uke med lavkarbo har ikke ødelagt de.

Har vært sånn i 10år. og så plutselig når jeg prøvde lavkarbo forsvant de. Må jo være det?

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det ikke bare er normal variasjon ift. hormoner i løpet av syklusen din? Hvor mye har du gått ned på en uke liksom?

Anonymkode: 16a5e...8e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært sånn i 10år. og så plutselig når jeg prøvde lavkarbo forsvant de. Må jo være det?

Jo,  jeg skjønner. Det jeg mente var at den uken med lavkarbo ikke har ødelagt brystenes fasong og innhold for alltid, men at de blir som før  når du går over til ditt normale kosthold.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo,  jeg skjønner. Det jeg mente var at den uken med lavkarbo ikke har ødelagt brystenes fasong og innhold for alltid, men at de blir som før  når du går over til ditt normale kosthold.

Ja da er jeg med på hva du mente. Hehe.

Håper de blir bra igjen da :) Trenger ikke være perfekt.  Men disse pølseskinna vil jeg ikke ha :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at det ikke bare er normal variasjon ift. hormoner i løpet av syklusen din? Hvor mye har du gått ned på en uke liksom?

Har ikke mensen.Ikke hatt det på flere år. Så tror ikke det :)

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke gått ned noe. Utenom puppene som luften gikk ut av. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...