Flowery Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 Har en katt som er så glad i myke tepper. Fleecetepper er helt fantastisk!! Han står og tråkker på teppet og maler og ser ut som om han er helt i himmelen. Jeg vet om flere katter som gjør dette. Noen som vet hvorfor de gjør det?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Det henger igjen fra de var små og lå og diet moren. Da trør de slik rundt puppen til moren for å stimulere melkeproduksjon. Noen katter sikler når de gjør dette, og det er nettopp fordi de forbinder det med noe godt.
Flowery Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2005 Men han er jo over 2 år nå. Skal ikke de slutte med det?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 Nei, ganske mange katter holder på med det til de dør. Bare koselig det, vel?
Gjest Catwoman Skrevet 21. februar 2005 #5 Skrevet 21. februar 2005 Katter holder på med den tråkkingen hele livet, når de koser seg :-) Syns det re koselig jeg, men de har gjerne klørne ute også, det er ikke alltid så behagelig i fjeset :-?
Englepus Skrevet 21. februar 2005 #6 Skrevet 21. februar 2005 Huskatter bli egentlig aldri skikkelig voksne. De har jo oss mennesker til å passe på!
Lita84 Skrevet 21. februar 2005 #7 Skrevet 21. februar 2005 Hehe, der har nok pusia vår og fått seg en goood uvane..Hun står å trør på meg i de sene nattetimer..Men herregud så søvndyssende det er, så for min del skal hun bare male og trykke så mye hun vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå