Gå til innhold

Veske??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere ha veske på den store dagen?

Kan ikke se for meg veske til kjolen min egentlig...

Og trenger jo verken lommebok eller mobil med meg... Nødhjelpsutstyr til hår og sminke kan jeg kanskje be forloveren ha med seg?

Pleier forsåvidt å ha med en røykpakke i veska mi.. :oops: ikke så pent med en røykende brud kanskje... Men må man så må man....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha veske til litt sminkesaker, og ekstra strømper. Kommer vel ikke til å gå så mye rundt med den, blir vel omtrent bare til og fra toalettet tenker jeg. Og gidder ikke ha med forloveren dit hver gang... Men det er ikke lett å finne noe fint i butikkene, så jeg skal enten låne en veske en venninne av meg skal bruke når hun gifter seg om 1 1/2 uke, eller en annen venninne skal lage en til meg.

Skrevet

Jeg skal ha denne vesken.

Skal jo kun ha den på kvelden, og kommer til å ha med litt sminke, mintpastiller og mobilen.

Må ha med mobilen slik at fotografen kan få tak i oss i tilfellet dårlig vær etc slik at vi må flytte fotograferingen inn.

Skrevet

Jeg skal ha veske. Er en veldig "veskeperson" til vanlig også, som må ha diverse småting innen rekkevidde. Men som du sier så kan du jo bare la forloveren din oppbevare de småtingene du trenger å ha med. Skal du ha veske, så bør jo uansett noen ta vare på den under vielsen.

Skrevet
Jeg skal ha denne vesken.

Heidi76: Det er akkurat den vesken jeg har sett meg ut også! :-)

Dessverre var den utsolgt både hos Lillys i Stockholm og i København da jeg var der i fjor. Må få venninnen min i Køben til å kjøpe den for meg, tror jeg.

I det siste har jeg tenkt at siden kjolen min er så enkel, kunne jeg også hatt en veske med litt mer pynt på.

Skrevet

Jeg hadde en liten veske når jeg giftet meg. Synes det var greit å ha plass til leppestift, et lite speil, pudder og friskdrops. Det er jo bare å legge den der hvor du sitter. Og det er jo ikke sikkert at forloveren din har tenkt å stille med så stor veske og hun skal vel ha med sine egne ting også

Skrevet

Jeg regner med det - jeg er avhengig. ;) Sansynligvis syr jeg noe som passer til kjolen. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Var veldig glad jeg ikke hadde veske da jeg giftet meg i fjor. Nok å passe på med slør og slep som må holdes opp, om jeg ikke skulle holdt en veske i tillegg. Hadde lebestift og parfyme hos forloveren min, men brukte dem ikke.

Skrevet
Var veldig glad jeg ikke hadde veske da jeg giftet meg i fjor. Nok å passe på med slør og slep som må holdes opp' date=' om jeg ikke skulle holdt en veske i tillegg. [/quote']

Nå skal jeg verken ha slep eller slør, så det blir ikke noe problem. :tunge1:

Skrevet

Jeg hadde tenkt å sy en liten veske som passer til kjolen - har jo masse stoffbiter igjen - men det blir vel fort til at forloveren må passe på den mesteparten av tiden ;)

Skrevet

ok..ganske verierte svar her...

Med mindre jeg snubler over en perfekt veske, så tror jeg at jeg skal klare meg uten...

Jeg kjenner jo lokale vi skal ha ganske godt, og kan sikkert få gjemt unna en toalettmappe et sted... Kanskje jeg også spanderer en kul ny veske på min forlover, da kan hun jo ikke si nei til å oppbevare noen drops og slikt for meg... :ler:

Skrevet

Jeg regner med at jeg skal ha veske, har bedt designeren se på saken. Vil ha en som kan festes på kjolen. Skal ikke ha slør eller slep så det blir ikke mye mas med det.

Skrevet

Hadde en helt vanlig veske som hang ute i gangen sammen med jakker og sko, og forloveren min hadde lippgloss og slikt i veska si.

Gjest Anonymous
Skrevet

Var veldig glad jeg ikke hadde veske da jeg giftet meg i fjor. Nok å passe på med slør og slep som må holdes opp, om jeg ikke skulle holdt en veske i tillegg.

:Nikke: Må nok si meg enig i dette , ja... :ler: Håper bare jeg klarer å holde meg oppreist... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...