Gå til innhold

Dokument-mappe på pc er plutselig tom. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg startet pc-en i sted, var flere av ikonene på skrivebordet borte, og dokument-mappe på pc er plutselig tom. Hva gjør jeg? Hjelp.

Er det mulig å få de dokumentene tilbake?

Firefox kom med et varsel om noe når jeg startet opp pc-en, og jeg kunne velge å overføre bokmerker m.m. Jeg valgte dessverre å hoppe over dette.

Adobe reader støtter ikke lengre den versjonen som jeg har skrevet dokumentene i (eller noe slikt?). (Det understrekede kom opp når jeg klikket på adobe-symbolet nede på verktøylinja).

Anonymkode: 0c34c...4cd

AnonymBruker
Skrevet

Mye er borte på skjermen min. Jeg finner heller ikke de øverste knappene som var der før, som bl.a. lagre som favoritt.

Skrevet

Har du prøvd å søke etter dokumentene på 'min datamaskin'?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Har du prøvd å søke etter dokumentene på 'min datamaskin'?

Tusen takk :) Hvordan søker jeg etter de? De lå i Dokumenter under Biblioteker, og der er det tomt.

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å stille tilbake datamaskinen slik som den vart for en time siden? Hva gjør jeg da, trinn for trinn, for å få det til?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk :) Hvordan søker jeg etter de? De lå i Dokumenter under Biblioteker, og der er det tomt.

Åpne min datamaskin og søk helt øverst til høyre 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Åpne min datamaskin og søk helt øverst til høyre 

Tusen takk :blomst: 

AnonymBruker
Skrevet

Se på denne guiden https://www.tenforums.com/tutorials/23504-restore-default-location-personal-folders-windows-10-a.html

Hvis du velger å prøve les nøye og følg alle stegene. Leg merke til at det er shell:Personal du skal lime inn i explorer adressefeltet. Hvis du får gjenopprettet mappen anbefaler jeg å ta backup av viktige filer som bilder og dokumenter.

Anonymkode: a9551...be3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei @solmåneogstjernerDet kom opp et vindu med teksten: "En oppdatering for Microsoft Office Starter 2010  er nå tilgjengelig på internett. Vil du starte oppdateringen nå?"

Får jeg tilbake dokumentene mine om jeg klikker ok på denne? Jeg har ignorert denne meldingen tidligere da jeg var redd for at  en slik oppdatering ville  slette dokumentene.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se på denne guiden https://www.tenforums.com/tutorials/23504-restore-default-location-personal-folders-windows-10-a.html

Hvis du velger å prøve les nøye og følg alle stegene. Leg merke til at det er shell:Personal du skal lime inn i explorer adressefeltet. Hvis du får gjenopprettet mappen anbefaler jeg å ta backup av viktige filer som bilder og dokumenter.

Anonymkode: a9551...be3

Tusen takk for hjelpen AB be3 og @solmåneogstjerner :blomst: Dere er så snille :hjerte:  Kanskje det er best å la en som  kan mye mer data enn meg, ta seg av det.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei @solmåneogstjernerDet kom opp et vindu med teksten: "En oppdatering for Microsoft Office Starter 2010  er nå tilgjengelig på internett. Vil du starte oppdateringen nå?"

Får jeg tilbake dokumentene mine om jeg klikker ok på denne? Jeg har ignorert denne meldingen tidligere da jeg var redd for at  en slik oppdatering ville  slette dokumentene.

Altså, jeg er ikke noe spesielt datakyndig. Men 2010? Jeg ville vært litt skeptisk... 

Ikke si ja enda. Spør evt på diskusjon.no 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Altså, jeg er ikke noe spesielt datakyndig. Men 2010? Jeg ville vært litt skeptisk... 

Ikke si ja enda. Spør evt på diskusjon.no 

Tusen takk for god hjelp og gode råd :blomst: Jeg gjorde som du sa og søkte på min datamaskin, og jeg fant faktisk noen av dokumentene :) 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for god hjelp og gode råd :blomst: Jeg gjorde som du sa og søkte på min datamaskin, og jeg fant faktisk noen av dokumentene :) 

Så bra! Lagre dem i tillegg på en minnepinne fra nå av 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Så bra! Lagre dem i tillegg på en minnepinne fra nå av 😊

Takk :) Ja, det skal  jeg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...