Gå til innhold

Aktivitet for 3åring ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Min 4 åring driver med turn og ridning, men min 3åring tør ikke ri, og syns ikke turn er særlig morsomt..

Noen som har noen forslag til hva jeg kan melde henne på ? Noe som er mosrsomt ? Hun er VELDIG forsiktig og usikker.. Ikke glad i fart og spenning nei..

Det er jo kjedelig til henne å bare være hjemme mens storesøster gjør sine ting..

Silja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal ho absolutt være med på noe? Er det for hennes del eller for din? Hvis det er for hennes del, hvorfor ikke spørre henne om det er noe ho har lyst til? Hvis ho ikke vet hva ho vil, eller ikke tør prøve noe nytt ville jeg ha tatt ho med på svømming. Det er god trim, og de fleste barn pleier å trives i vannet, i alle fall etter en stund. Dessuten er det lurt at barn lærer å svømme så tidlig som mullig. Det er iallefall mitt råd til deg. Begynn enkelt og se hva det utvikler seg til.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ..

Det er hun som vil holde på med noe..

Hun har gått på svlmming, det gikk bra da hun var baby, men nå er hun redd i vannet også..

For min del er det mye billigere å ha henne hjemme, men hun har lyst il å være med på noe hun også, men verken hun eller jeg vet riktig hva..hehe..

Men men.. Takk for svar ihvertfall :)

Silja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballett? (Men småbarnsturn og -ballett kan være nokså likt, så kanskje det ikke faller helt i smak, ettersom hun ikke synes turn er morsomt.)

Ellers er turn noe av det beste småbarn kan drive med da...de får utrolig mye igjen for det senere, det kan jeg skrive under på selv. Må legge til at jeg overhodet ikke syntes det var gøy i begynnelsen jeg heller - første gangen de skulle ha meg til å tupe kråke endte det med at to av instruktørene måtte løfte meg rundt, og etterpå var jeg så sint og redd at jeg løp skrikende til mamma og sa at jeg aldri ville dit mer...hehe...men jeg fortsatte til jeg var 14 :briller:

Speidern er hun vel litt liten til... *tenke hardt* Det er en del idrettslag som har fotballskoler osv for ganske små barn - kunne det vært noe?

Også vet jeg at jeg har hørt om "kunstskoler" for småttinger, hvor de tegner og maler og lager ting av leire osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En treåring eler og gjør lærer HELE dagen UTEN å være md i et betalt tilbud...

Velger du noe, kan detvel være lurt å bare være der ogse på de første gangene?, Siden barnet er så usikkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hun som vil holde på med noe..

Hun har gått på svlmming, det gikk bra da hun var baby, men nå er hun redd i vannet også..

Er det hun som sier at hun vil holde på med noe??

Går ho i barnehage, kanskje det bare kan være at hun har behov for å leke med andre barn i hennes alders gruppe...

Ang. svømming.. er det skjedd noe som gjør at hun er blitt redd vannet.. Du kan jo ta det forsiktig og gradvis tilvenne henne vannet igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...