AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1 Skrevet 13. april 2018 Er invitert i konfirmasjonen til søskenbarnet mitt og har ikke mulighet til å dra. Men lurer på hvor mye jeg bør gi i gave? Jeg kjenner henne ikke i det hele tatt. Hun er mye yngre enn meg og det eneste jeg vet om henne er vel navnet hennes. Mange år siden sist vi traff hverandre. Føler vel jeg burde gi 500,- men det føles som å gi penger til en fremmed, så er ikke helt overbevist. Trenger andre sitt synspunkt? Anonymkode: 5a447...c72 1
blomstre Skrevet 13. april 2018 #2 Skrevet 13. april 2018 Jeg synes 300 kr i et fint kort er passe i en sånn situasjon. 3
Gjest making.a.mess Skrevet 13. april 2018 #3 Skrevet 13. april 2018 Hadde droppet å gi noe om jeg ikke kjente vedkommende
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. april 2018 #4 Skrevet 13. april 2018 Hadde også gitt 300 kr i det tilfellet.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #6 Skrevet 13. april 2018 3 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Hadde droppet å gi noe om jeg ikke kjente vedkommende Er egentlig enig med deg. Men jeg er jo blitt invitert i selve konfirmasjonen, så føler liksom jeg skylder henne en gave da.. Er vel blitt invitert pga onkelen min. Vi var en del sammen da jeg vokste opp, men har jo ikke sett han heller på 2-3 år nå da. Før det har det vært typisk 1-2 gang i året etter jeg ble voksen. Og da har jo dattera (som er konfirmanten) vært der, men har jo stort sett ikke sagt mer enn hei og hade de gangene. ts Anonymkode: 5a447...c72
Salka Skrevet 13. april 2018 #7 Skrevet 13. april 2018 Jeg ga 500 til sønnen til fetteren min. Hadde aldri møtt han før. Men enig med de andre i at 300 egentlig er nok.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #9 Skrevet 13. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er egentlig enig med deg. Men jeg er jo blitt invitert i selve konfirmasjonen, så føler liksom jeg skylder henne en gave da.. Er vel blitt invitert pga onkelen min. Vi var en del sammen da jeg vokste opp, men har jo ikke sett han heller på 2-3 år nå da. Før det har det vært typisk 1-2 gang i året etter jeg ble voksen. Og da har jo dattera (som er konfirmanten) vært der, men har jo stort sett ikke sagt mer enn hei og hade de gangene. ts Anonymkode: 5a447...c72 Er jo ikke fult hennes feil at dere ikke kjenner hverandre, siden hun i tillegg er yngre. Så bra du er voksen nok til å gi noe. Anonymkode: fcf82...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå