Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bf var voldelig imot meg siden jeg ble gravid og det endte med at han var voldelig mot babyen og.Jeg tok med meg barnet og forlot han og da ble det mye styr,han meldte meg til bv og sa at jeg gikk på stoff og kom med mye bare for å straffe meg, han sendte folk på døren vår for å ta ifra oss møbler som han mente at det tilhørte han, mye styr og det endte med at jeg anmelde han og fikk besøksforbud. Gikk et par år og plutselig fikk jeg innkallelse til fam kontoret fordi han ønska samvær, vi lagde en avtale på at han skulle få se barnet med tilsyn men han møtte aldri opp og gav meg "skylden" og gikk rundt på bygda å sa til alle At jeg vsr den stygge ulven og nekta han samvær. Fikk moren sin til å oppsøke fam min på jobb for å lage styr🤤 kjempe flaut...så ifølge han og hele fam pluss sikkert bygda så er jeg en forferdelig person som bare lyver. Bare det er så himla ubehagelig😣 men uansett, nå venter han et nytt barn med en ny samboer og jeg kjenner at jeg er kjempe bekymret for hun og barnet, men jeg tørr ikke å sende bekymringsmelding fordi jeg er redd for hva han kan finne på imot meg igjrnn.. han har laga så mye styr for meg og barnet nå i snart 9 år😢 men samtidig så kommer den en uskyldig liten en til som jeg håper så inderlig at han får det bra og ikke opplever det barnet vår gjorde💔 det er så forferdelig følelse synst jeg, mamma hjertet mitt gråter for den ufødte men jeg er så feig at jeg rett og slett ikke tørr å gjøre et støv😣😣

Endret av jauda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ble ikke anonym likevel...

Men du kan vel melde til bv anonymt? Legg det frem som om du skulle vært en venn eller familiemedlem av deg f eks. 

Har han sluttet å plage dere nå? Hvis ikke så ville jeg anmeldt ham nå. 

Skrevet

å

Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev:

Du ble ikke anonym likevel...

Men du kan vel melde til bv anonymt? Legg det frem som om du skulle vært en venn eller familiemedlem av deg f eks. 

Har han sluttet å plage dere nå? Hvis ikke så ville jeg anmeldt ham nå. 

Ble stressa jeg🤗 men shit la gå, ingen som vet hvem jeg er.  Jo jeg kan gjøre det men er livredd for om han skjønner at det er meg, eller om han uansett antar det og starter med et nytt helvete imot meg.

Han har sluttet å plage oss direkte men han går stadig rundt og prater dritt oss. Jeg har gjort alt jeg kan for at han skal stoppe med det pga barnet sin del, men hjelper svært lite😥 anmeldte han for å spre veldig sensitiv informasjon om vårt barn til absolutt alle,og nå vet alle på bygda at barnet vårt har en diagnose som ikke er så kjekt for han og pga den diagnosen så følger det med en del ting som ikke er så kjekt at alle vet💔 men saken ble seff henlagt...

Skrevet
2 minutter siden, jauda skrev:

å

Ble stressa jeg🤗 men shit la gå, ingen som vet hvem jeg er.  Jo jeg kan gjøre det men er livredd for om han skjønner at det er meg, eller om han uansett antar det og starter med et nytt helvete imot meg.

Han har sluttet å plage oss direkte men han går stadig rundt og prater dritt oss. Jeg har gjort alt jeg kan for at han skal stoppe med det pga barnet sin del, men hjelper svært lite😥 anmeldte han for å spre veldig sensitiv informasjon om vårt barn til absolutt alle,og nå vet alle på bygda at barnet vårt har en diagnose som ikke er så kjekt for han og pga den diagnosen så følger det med en del ting som ikke er så kjekt at alle vet💔 men saken ble seff henlagt...

Men etterhvert må vel folk skjønne at det er han det e noe galt med? Jeg ville ihvertfall ha fulgt litt med. Ikke fall helt ned på (nesten) samme nivå som ham, med ryktespredning. Kjenner du noen av hans eller hennes familie som du føler du kan snakke litt med? 

Dersom du mener at det er fare for det nye barnet så mener jeg at du burde melde uansett. Dersom han får flere anmeldelser mot seg, både til politiet og barnevernet, så må de etter hvert begynne å ta det alvorlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal ringe henne å fortelle dette her og si at hun ikke må finne på å si at hun har snakket med deg siden du vet han kan bli farlig da. Så kan du si at hun gjerne må ringe deg om hun vil møtes for å ha noen å snakke med eller råde hun til å gå til et senter for partnervold for å lære mer. Hun har høyst sannsynlig sett tegnene tydelig og godt, muligens blitt utsatt for det også, men som forelsket tenker man at han ikke egentlig er sånn og at han egentlig er snill. Da kan det være avgjørende og potensielt livsreddende for henne og barnet at hun vet at han alltid har vært voldelig og lett kan bli det . Hvis du er redd for å ringe selv så få en venninde til å gjøre det når han er på jobb og ikke kan overhøre samtalen, eller i værstefall send bekymringsmelding til barnevernet så de kan kalle hun inn for samtale 

Anonymkode: de030...448

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...