Gå til innhold

Be om pengene igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En bekjent skulle lage noe som hun driver å lager ting for barn osv, betalte litt over 1000 kr for noe hun skulle lage som gikk «fort» sa hun, tok noen timer bare. Hun driver egen butikk, nå har jeg ventet på tingene i en måned! Og hun har enda ikke sendt de og ikke svart på meldingen min, dette skulle være en gave. Så jeg er litt irritert. Urimelig av meg å be om å få pengene igjen? 

Anonymkode: 42cc5...907

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En bekjent skulle lage noe som hun driver å lager ting for barn osv, betalte litt over 1000 kr for noe hun skulle lage som gikk «fort» sa hun, tok noen timer bare. Hun driver egen butikk, nå har jeg ventet på tingene i en måned! Og hun har enda ikke sendt de og ikke svart på meldingen min, dette skulle være en gave. Så jeg er litt irritert. Urimelig av meg å be om å få pengene igjen? 

Anonymkode: 42cc5...907

Å forhåndsbetale er dumt på denne typen oppdrag. Når hun heller ikke svarer så er det nærliggende å tenke at hun har tatt pengene og er ferdig med saken. Du får prøve å be om pengene tilbake, men jeg vil anta at du heller ikke der får svar.

Anonymkode: 23208...6bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt jeg ville hatt de tilbake ja. Eller gitt ett rimelig tidsfrist på å lage gaven og så kreve om den ikke ble holdt. 

Anonymkode: ca4be...6e0

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun driver egen butikk er det jo bare å troppe opp der på et travelt tidspunkt med mye folk i butikken og spørre ganske høylytt om du snart skal få den varen du bestilte for en måned siden. 

Anonymkode: eb2c3...7db

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...