kaleidoskop Skrevet 13. april 2018 #1 Skrevet 13. april 2018 Jeg er på "slankern" og prøver å gå ned noen effektive kg. Derfor spiser jeg lite kalorier, men som også fører til lite karbohydrater. Jeg har en helt forferdelig smak i munnen og tror derfor jeg er i ketose, som ikke er et mål for meg. Orker ikke gå rundt som en stinkbome heller. Ikke sikkert jeg er det heller, bare jeg som tror det pga smaken i munnen. Den har oppstått de siste 2-3 dagene og jeg har hold på nå i 2 uker. Er det noe jeg kan spise som eventuelt får meg ut av dette? Eller får man bare dårlig ånde av å spise lite mat og kalorier?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #2 Skrevet 13. april 2018 Spis karbohydrater, da går du ut av ketose Anonymkode: cfcfc...ce8 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #3 Skrevet 13. april 2018 Hvor lite kalorier spiser du? Anonymkode: 0da85...bc8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #4 Skrevet 13. april 2018 Skal ikke mange karbodratene til for å komme ut av ketose. Litt sukker, ris, past, potet, eller om du fremdeles vil være sunn kan du spise havregryn eller frukt Anonymkode: ce52a...8a7 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #5 Skrevet 13. april 2018 For å være i keto må du vel spise under 50 gr karbo pr dag? Skal ikke mye til å komme over den grensen om du spiser grønnsaker, frukt og havregryn og ikke bare kjøtt/egg. Anonymkode: 65b59...92d
Gjest Linn35 Skrevet 13. april 2018 #6 Skrevet 13. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: For å være i keto må du vel spise under 50 gr karbo pr dag? Skal ikke mye til å komme over den grensen om du spiser grønnsaker, frukt og havregryn og ikke bare kjøtt/egg. Anonymkode: 65b59...92d Nei, for å være i ketose må du spise max 20 kh daglig. Dem som spiser 50 karber daglig, er fortsatt på streng lavkarbo men ikke i ketose. Noen kan være i ketose helt opp til 30 karber daglig, men det er individuelt. Vil du ut av ketose, er det bare å spise mer karbohydrater, som nevnt. Ta deg en skive, så er problemet løst, evt lag deg havregrøt, en pastarett etc. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå