Gå til innhold

Dette virker faktisk!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym nå
Skrevet

Jeg har blitt et mer harmonisk menneske. Om det skyldes det ene eller andre er jeg usikker på, og jeg bryr meg ikke så mye heller. Bare det at noe virker på meg gjør meg glad. Jeg har vært en veldig oppfarende person som har irritert meg over mye småting, og det har blitt en del unødvendige krangler med min samboer.

Etter at jeg har begynt på Bach blomstermedisin merker jeg forskjellen.

Jeg har prøvd å forandre meg før, men det har virket dårlig. Men nå er jeg stort sett alltid rolig og klarer å ta opp ting i en helt rolig tone. Selvfølgelig krangler vi av og til, men alle disse småkranglene om bagateller har begynt å forsvinne.

Kan hende det er fordi jeg måtte "analysere" meg selv litt for å finne den rette kombinasjonen av midler eller så kan det være at det virker :) Ikke vet jeg, men jeg er hvertfall glad :-)

Jeg vet folk er veldig skeptiske til naturmedisin og den slags (det var jeg og) men nå får folk lov å tro hva de vil. Dette hjelper for meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! Både at du har det bedre, og at du har funnet årsaken til det!

Det er ingen grunn til å være skeptisk til naturmedisin. Tenk på hvor sammensatt kroppen vår er, og hvor lite som egentlig skal til for å skape ubalanse!

Du har funnet noe som gjør at kroppen din er mer i balanse - det er kjempeflott! Gratulerer!

Jeg har hatt noe av den samme effekten av å kutte ut suker. Blir mindre stressa, får mer overskudd og energi, og blir mindre deprimiert, negativ og oppfarende.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,har også lurt på å prøve dette,lurer på hvor lang tid det tok før du merket noe bedring?

Bra at det virker.

Gjest Anonym nå
Skrevet

Jeg vet ikke akkurat når jeg merket forskjell, men plutselig slo det meg at jeg i den siste tiden hadde hatt en annen type oppførsel (ikke så lett irritert på småting).

Jeg tar dråper 3 ganger daglig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...