AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #1 Skrevet 13. april 2018 dugnad hos dere som har barn i idretter? Tenker da på 2delt idrett der barnet kun går på ene delen. feks håndball og fotball. Vanlig at foreldre da må stille opp på dugnad flere timer uten at barnet går på den delen og ikke skal være der? Helt greit å gå på dugnad, og hjelpe til. Stiller gjerne opp.Dugnad må til for å få det til. Og er helt med på det. Men er det ikke rart når man skal hoppe over helgeplanene og være heme for å stikke på dugnad der barnet ikke går? Er dette vanlig andre steder? Anonymkode: 13bfe...797
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #2 Skrevet 13. april 2018 Er vell ikke samme idretten fotball og håndball? Aldri vært snakk om det her. Går en kun på håndball, hjelper en til på håndball, og motsatt. Aldri måtte hjulpet til noe på en idrett barnet ikke går på. Uansett hvor "lik"idretten er. Nå er forsåvidt ikke håndball og fotball lik idrett da. Men begge er ballspill og ganske vanlige idretter mange går på, derfor skrev jeg "lik" Anonymkode: 15727...2c8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #3 Skrevet 13. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vell ikke samme idretten fotball og håndball? Aldri vært snakk om det her. Går en kun på håndball, hjelper en til på håndball, og motsatt. Aldri måtte hjulpet til noe på en idrett barnet ikke går på. Uansett hvor "lik"idretten er. Nå er forsåvidt ikke håndball og fotball lik idrett da. Men begge er ballspill og ganske vanlige idretter mange går på, derfor skrev jeg "lik" Anonymkode: 15727...2c8 Det heter ballsidighet her. Der man går på begge deler eller kun ene delen. Min går kun på ene delen. Og no er det håndballcup men min går kun på fotball. Men må på dugnad for håndball. Stiller gjerne opp på dugnad. Men føler det er rart å gå på dugnad på den grenen barnet ikke går eller skal værr med på? Anonymkode: 13bfe...797
Arkana Skrevet 13. april 2018 #4 Skrevet 13. april 2018 Jeg har aldri hørt om todelt idrett, men jeg ville uansett tatt det som en selvfølge at man ikke stiller på dugnad for fotballaget hvis barnet bare spiller håndball. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #5 Skrevet 13. april 2018 Forslag til bedre overskrift: Dugnad Anonymkode: 2fff7...99b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #6 Skrevet 13. april 2018 Med todelt idrett tenkte jeg på f.eks. skiskyting der barnet kun er med på enten skyting eller skigåing. Mener du om både håndballaget og fotballaget hører under samme idrettslag? Selv om jeg tror dette er svært sjeldent. Vil vel tro at foreldrene til de som går på fotball stiller opp på dugnad når det er fotballklubben som arrangerer og at det er foreldrene til de som spiller håndball som er med når det er håndballklubben som arrangerer. Anonymkode: 06bfe...8b3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #7 Skrevet 13. april 2018 Høres ut som et merkelig opplegg. Hva med å høre med de andre foreldrene, må jo nesten være en fra håndballen som skal på fotballdugnad, og da kan dere jo bytte. Mulig det er blitt en feil og. Anonymkode: a95b6...7c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå