Nøtteliten Skrevet 13. august 2002 #1 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg gjør ikke det, men det er ingen som tror meg. Jeg får meg bare ikke til å gjøre det.. Nå har jeg litt rart forhold til kroppen min, men jeg har da ingen problemer med sex ellers.. Bare nyskjerrig, for jeg føler meg ganske alene om dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje =) Skrevet 13. august 2002 #2 Del Skrevet 13. august 2002 Du er IKKE alene! Jeg har heller aldri gjort det, og tviler på at jeg noen ganger kommer til å gjøre det. Ligge alene å ta på seg selv, virker jo helt sykt for meg! Jeg kunne aldri i verden ha gjort det. For meg er sex mellom 2, ingen flere og ingen færre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente 23 Skrevet 13. august 2002 #3 Del Skrevet 13. august 2002 stakkars dere!! dere gaar glipp av mye nytelse... I tillegg er onani en herlig maate aa bli kjent med kroppen sin paa! det aa kjenne kroppen sin og vite hvordan den fungerer er en forutsetning for et bra sexliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 13. august 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 13. august 2002 Må si til mitt forsvar at jeg får nytelse fordet jeg, bortsett fra at jeg ikke får det av meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martin Skrevet 13. august 2002 #5 Del Skrevet 13. august 2002 Nå er jeg altså mann, men: Så trist å kalle onani for sykt! Da er vi mange som er syke gitt! Jeg er i midten av 30-årene og har hatt sex med mange jenter. Min erfaring er entydig: Jenter som ikke har onanert kjenner ikke kroppen sin ordentlig. De vet ikke hva som må til for å få orgasme og virkelig nyte sex. I alt overvekt overlater de til mannen å "skaffe" dem nytelse, det er opp til ham å få det til å gå for dem. Og når det da ikke går, vel, så er det hans feil - ikke deres. Mitt råd er å ta ansvar for egen seksualitet - og at onani er en meget viktig del av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2ne Skrevet 13. august 2002 #6 Del Skrevet 13. august 2002 Hm. Hva skal jeg si... jeg har ingen kjempe sterke meninger om det, for alle er jo egentlig forskjellige. Jeg hadde også et litt anstrengt forhold til det, synes vel egentlig at sex med kjæresten er bedre, det har med nærhet til et annet menneske å gjøre og det får man jo lite av med seg selv Men jeg må jo også si at man oppdager en del ting om seg selv etter hvert som gjør at man bedre kan gi signaler til kjæresten om hva som funker, og det blir han kjempeglad for... dessuten liker gutter jenter som har et godt forhold til kroppen sin, jentas evne til å være avslappet og klare å nyte er viktig for gutten. Selvsagt skal dere ikke begynne med dette bare for å gjøre det, dersom det føles helt feil! Men ofte endrer ting seg hvis man tenker litt på det en stund, la tanken modnes litt, bruk noen sekunder ekstra i dusjen eller lukk øynene og tenk på noe hyggelig og prøv... poenget er jo bare å ha det bra med seg selv, finnes ikke noe galt i det. Kanskje dere vil merke forskjellen på sex med kjæresten etter hvert også - man kan trene seg opp til mye rart, utvikle følsomheten, og musklene i skjeden har alt å si, både for deg selv og kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 13. august 2002 #7 Del Skrevet 13. august 2002 jeg onanerer heller ikke. Ikke fordi jeg syns det er sykt eller er redd for å ta på meg selv eller noe, men rett og slett fordi jeg liker det ikke. For nytelse på andre måter enn ved onanering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 13. august 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 13. august 2002 Oi, så feil du tar.. Jeg legger ikke det ansvaret over på mannen, selv om jeg ikke tar på meg selv så vet jeg akkurat hvordan jeg skal få orgasme. Det er ingen som tror på at jeg ikke onanerer fordi jeg kjenner meg så godt selv.. Jeg har et bra sexliv, og jeg skylder ikke på mannen hvis jeg ikke får orgasme.. Og det skjer ikke ofte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolly Skrevet 13. august 2002 #9 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg setter en hundrelapp på at kvinner som ikke onanerer maksimalt er 1 av 10! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2002 #10 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg gjør det heller ikke! Jeg får det bare ikke til! Det tar altfor lang tid, og jeg føler meg som en tufs der jeg ligger og fingrer for harde livet for at det skal gå for meg! prøvde vibrator en gang, da fikk jeg faktisk eorgasme etter 35 min med durring.. Utenom det, kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger jeg har onanert de siste 7 årene. Kjæresten min gjør det heller for meg, syns det er bedre. Skulle ønske jeg fikk det til, men jeg har ikke tålmodighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. august 2002 #11 Del Skrevet 13. august 2002 Man kan egentlig ikke si at onani er skittent for d er jo virkelig sex med ett menneske du elsker høyt; - Deg selv.....!!! Silje og Nøtteliten prøv dusjhodet! Dere vill elske det!!! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 13. august 2002 #12 Del Skrevet 13. august 2002 Ja, dusjhodet burde prøves!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 13. august 2002 #13 Del Skrevet 13. august 2002 Nå blei jeg VELDIG overraska. Jeg har snakket med dama om dette og hun er ei blanding av innlegget til nøtteliten og olivia, og jeg som påstår at det er noe sansynligvis noe ALLE gjør. At det er mere normalt og onanere enn å IKKE onanere. Jeg har alltid trodd det, for ettersom jeg har hørt og sett før så virket det som det var noe omtrent alle gjorde. Synest det er synd at ikke så mange gjør det, for etter min erfaring: de jenter som aldri har onanert osv jeg har vært sammen med hadde et anstrengt forhold til kroppen sin. De kunne ikke en gang røre ved brystene sine ( og det som er så digg og se på :D ) for det virket som de, jaja de likte det ikke. Men jeg liker Lever bedre en pasta til middag, og det er sikkert MANGE som er uenige med meg der :D Exodus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest georg Skrevet 13. august 2002 #14 Del Skrevet 13. august 2002 Dette blir på en måte en paralell til det at noen påstår at ALLE har erogen sone i endetarmsåpningen. Svært mange har IKKE det, men savner det da heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2002 #15 Del Skrevet 13. august 2002 Hei Jeg onanerer daglig... Og jeg har på den måten faktisk fått orgasme... noe jeg ikke har klarte ved samleie før :cry: Nå er jeg tredve og har et utrolig godt sex liv.... og jeg kan bruke bare noen sekunder på å komme... eller hvis jeg vil kose meg lenge så kan jeg bruke timer...da ofte i dusjen først... barbering... så en film og frem med leketøyet mitt... Det er deilig å nyte kåtheten ...både alene og sammen.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå