Gå til innhold

Hva synes feminister om denne oppførselen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes feminister om folk som oppfører seg på denne måten? Hva tenker feminister om den smerte og lidelse det forårsaker?

Anonymkode: 4cb9a...d39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

-

Anonymkode: db0eb...734

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var ufølsomt gjort.

Anonymkode: 5f556...abf

Skrevet

Hvem snakker du om nå, ts? Faren eller datteren? 

Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Hvem snakker du om nå, ts? Faren eller datteren

Mener du sønnen? 
Forstår godt farens reaksjon, han skjønner jo hvilke utfordringer hans sønn kommer til å ha resten av livet, det skaper nok både frykt, sinne og aller mest sorg.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, FactsOverFeelings skrev:

Mener du sønnen? 

:) Nei, jeg mener datteren. Jeg tar jenta på alvor.  

• Liker 2
Skrevet
Just now, Hoppetaujenta said:

:) Nei, jeg mener datteren. Jeg tar jenta på alvor.  

Jente?
Hvor?

• Liker 5
Skrevet

Hva har dette med feminisme å gjøre? 

Jeg ser bare en far som ikke klarer å godta sitt barn som den personen barnet selv oppfatter seg som. 

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Jente? Hvor?

Fore med teskje: farens barn står frem som den jenta hun egentlig har følt seg som nesten hele livet. Den jenta.

Antagelig er faren veldig låst i hvordan tingene skal være og vet ikke så mye om de andre måtene som finnes.
Trist at han opplever det slik, men han er oppvokst på gammelmåten og sliter med tanker og følelser han har
rundt dette temaet. Han ser nok for seg mange ting som i hans verden blir veldig negativt og hvis dette var 
første møtet med hans barns virkelighet, forstår jeg jo at det var et sjokk. I farens verden er kanskje dette "psykt"
og ekkelt. Håper at han/de får tilbud om samtaleterapi fra toppfolk og at de får sjansen til å bli kjent for første gang.

Dette har vel heller ingenting med å være feminist å gjøre og det er heller ikke gjort for å være slem mot faren
...eller noen som helst. Sannheten har vært skjult så lenge at det må opp og ut i lyset. Det var sannelig på tide
syns jeg, stakkars jenta. Det er mange måter å ha en familie på, eller undertrykke seg selv på som ikke er bra.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Fore med teskje: farens barn står frem som den jenta hun egentlig har følt seg som nesten hele livet. Den jenta.

Antagelig er faren veldig låst i hvordan tingene skal være og vet ikke så mye om de andre måtene som finnes.
Trist at han opplever det slik, men han er oppvokst på gammelmåten og sliter med tanker og følelser han har
rundt dette temaet. Han ser nok for seg mange ting som i hans verden blir veldig negativt og hvis dette var 
første møtet med hans barns virkelighet, forstår jeg jo at det var et sjokk. I farens verden er kanskje dette "psykt"
og ekkelt. Håper at han/de får tilbud om samtaleterapi fra toppfolk og at de får sjansen til å bli kjent for første gang.

Dette har vel heller ingenting med å være feminist å gjøre og det er heller ikke gjort for å være slem mot faren
...eller noen som helst. Sannheten har vært skjult så lenge at det må opp og ut i lyset. Det var sannelig på tide
syns jeg, stakkars jenta. Det er mange måter å ha en familie på, eller undertrykke seg selv på som ikke er bra.

Han kan kle seg som en dame og oppføre seg som en dame, det er helt ok, ingen galt med det.
Men det en mann. Ingenting kan forandre på det, følelser overgår ikke fakta, alså biologi.

• Liker 4
Skrevet

Sier hun at hun er jente, så er det slik - for meg. Hva slags kropp hun har henger jeg meg ikke opp i.
Jeg har det nok enklere sånn enn deg. :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Sier hun at hun er jente, så er det slik - for meg. Hva slags kropp hun har henger jeg meg ikke opp i.

Det enkleste er å gjøre som legene i fødestuen, er det en penis der er det en gutt, ellers er det en jente.

Han har en penis, altså er han en mann.

• Liker 4
Skrevet

Ok, ok.... :fnise:  Da får du ha din mening. Ha en nydelig lørdag for det om.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ok, ok.... :fnise:  Da får du ha din mening. Ha en nydelig lørdag for det om.

Jaja, du får ha din mening så mener jeg at det er fredag.

• Liker 2
Skrevet

Der har vi forklaringen. Jeg visste det var noe som ikke stemte i dag.
Godt at det var ukedagen som var feil og ikke det jeg mente da. :laugh: 

• Liker 1
Gjest GiftMann38
Skrevet (endret)

For å si det sånn: Du blir ikke automatisk øverstkommanderende i den franske hæren selv om du hevder å være Napoleon Bonaparte. Du blir tvangsinnlagt og medisinert. Det kunne vært en ide i dette tilfellet også.

Endret av GiftMann38
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Der har vi forklaringen. Jeg visste det var noe som ikke stemte i dag.
Godt at det var ukedagen som var feil og ikke det jeg mente da. :laugh: 

Det du mente var feil. Her er hva en feminist sier:

Ms MacLachlan replied: "I'm used to thinking of this person who is a male as male."
https://www.telegraph.co.uk/news/2018/04/12/radical-feminist-warned-refer-transgender-defendant-assault/

Skrevet
6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Så om hun sier hun er en sau så er hun en sau?

Får håpe jeg får en datter som er en sau. Betydelig billigere i drift enn unger i disse moderne tider. Bare litt kraftfor og en bås er alt som skal til.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, MonsIvar said:

Så om hun sier hun er en sau så er hun en sau?

Får håpe jeg får en datter som er en sau. Betydelig billigere i drift enn unger i disse moderne tider. Bare litt kraftfor og en bås er alt som skal til.

:klaske:

Anonymkode: 6f3ba...30e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

:klaske:

Anonymkode: 6f3ba...30e

Men det er jo det som hevdes. Hvis hun her føler seg som en katt så er hun en katt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...