AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 Jeg kunne for eksempel ha datet en mann som ikke ville ha sex før evt. Eksteskap. Da jeg selv er jomfru, fordi jeg vil vente på en jeg kan se en fremtid med. Men jeg kan også ha sex med en som ikke trenger ekteskap hvis han føles riktig. Mange her mener at menn som ligger rundt har mer respekt for kvinner fordi de deler moderne livssyn osv. For meg er det motsatt. Jeg føler st folk som ligger med alt de kan har dårlig respekt. Men det betyr ikke at de trenger å forbli sånn eller MÅ ha et dårlig menneskesyn. Og mener at en religiøs som ikke vil ha sex før ekteskap er en farlig person. For meg kunne det vært positivt, nettopp fordi sjansen er liten for at vedkommende har ligget rundt. Anonymkode: c3237...e73
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #3 Skrevet 13. april 2018 Handler nok lite om selve sexen, men alt annet rundt religion. En mann som har hatt sex med fler har som regel mer erfaring, noe som er positivt å ta med seg inn i et forhold. Men jeg tror de færreste ønsker menn som ligger rundt med masse damer, med mindre pjokken har endret seg. Tror det gjelder andre veien også. Anonymkode: 2e9e4...f60
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #4 Skrevet 13. april 2018 Forskjellig livssyn kan by på mange utfordringer i et parforhold. For livssyn handler ikke bare om moraler, men også om livsstil. Jeg må ha en kjæreste som har samme livsstil som meg selv. Anonymkode: 882fe...569
Fru Uperfekt Skrevet 15. april 2018 #5 Skrevet 15. april 2018 På 14.4.2018 den 1.33, AnonymBruker skrev: Forskjellig livssyn kan by på mange utfordringer i et parforhold. For livssyn handler ikke bare om moraler, men også om livsstil. Jeg må ha en kjæreste som har samme livsstil som meg selv. Anonymkode: 882fe...569 En kan ha forskjellige livssyn uten å ha markante forskjeller (om noen) på livsstil
Duff Skrevet 15. april 2018 #6 Skrevet 15. april 2018 55 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: En kan ha forskjellige livssyn uten å ha markante forskjeller (om noen) på livsstil Det er jo gult mulig. Jeg har en «mormor og morfar» (som jeg ikke er i familie med) hvor mormor er jehovas vitne og morfar går på betania. De har levd godt sammen alle sine dager.
ViljaH Skrevet 15. april 2018 #7 Skrevet 15. april 2018 Jeg er skeptisk fordi som par vil man møte mange utfordringer hvor man må ta aktive valg rundt livsførsel, og det ikke holder med respekt for den andre. Jeg mener det er best hvis et par har mange sammenfallende verdier og ønsker for livet. Hvis en er konservativt religiøs mens den andre er agnostisk hippie, så blir det mye uenighet og jenking.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 #8 Skrevet 15. april 2018 Jeg synes svarte er mindre verdt enn hvite. Men jeg behandler og respekterer svarte som vanlig. At de har mindre verdi enn hvite, betyr ikke at de ikke er verdt noe. Verdien er bare mindre. Jeg har ingen problemer med andres livssyn så lenge de respekterer at jeg får ha mitt. Anonymkode: 367c8...48d 1
Fru Uperfekt Skrevet 15. april 2018 #9 Skrevet 15. april 2018 9 timer siden, Duff skrev: Det er jo gult mulig. Jeg har en «mormor og morfar» (som jeg ikke er i familie med) hvor mormor er jehovas vitne og morfar går på betania. De har levd godt sammen alle sine dager. Jeg er katolikk, både min første og min nåværende mann var/er ateist
Fru Uperfekt Skrevet 15. april 2018 #10 Skrevet 15. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes svarte er mindre verdt enn hvite. Men jeg behandler og respekterer svarte som vanlig. At de har mindre verdi enn hvite, betyr ikke at de ikke er verdt noe. Verdien er bare mindre. Jeg har ingen problemer med andres livssyn så lenge de respekterer at jeg får ha mitt. Anonymkode: 367c8...48d Gratulerer, du er et troll 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå