Gjest Alterego666 Skrevet 14. april 2018 #22 Skrevet 14. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Jeg blir lei meg. Trist å bli redusert fra person til sex. Anonymkode: 2f4f9...312 Jeg tenker at selv om dersom noen ser meg som et sexobjekt, så blir ikke mine andre kvaliteter redusert. Komplimenter tilfører noe, de tar ingenting vekk. Det er bare å nyte, tenker jeg.
Frøken_fjong1 Skrevet 14. april 2018 #24 Skrevet 14. april 2018 Tja. Det er jo et kompliment at noen tenner på meg. Men må innrømme at jeg ofte misliker sterkt hvordan enkelte menn legger det frem på. Spesielt når de ikke tar et nei for et nei. Men liker jeg vedkommende og han viser det på en Ok måte , så er det lettere å ta det som et kompliment . 1
jente 93 Skrevet 14. april 2018 #25 Skrevet 14. april 2018 Den beste oppmerksomheten synes jeg egentlig er når noen bare smiler til meg på gata. Det er fint, ikke ubehagelig og jeg er uansett ikke interessert i sex med andre så slipper avvisning liksom. Ikke at jeg tror alle menn som smiler til meg nødvendigvis mener jeg er sexy, men hyggelig likevel. 😊
AnonymBruker Skrevet 14. april 2018 #26 Skrevet 14. april 2018 Haha! Man er verken tiltrekkende, sexy eller noe som helst annet bare fordi en tilfeldig fyr trenger å tømme seg. Det er jo dette bekreftelse dreier seg om. Først når man forstår dette slutter man å søke sex for å få bekreftelse. Anonymkode: 32e92...2d5
SlemUlv Skrevet 14. april 2018 #27 Skrevet 14. april 2018 2 timer siden, Bassen skrev: Så fysisk begjær er trakasering? Hvor fikk du det fra?
Gjest HarryDotter Skrevet 15. april 2018 #28 Skrevet 15. april 2018 Merkelig resonnering fra flere her.... Et menneske består vel av 2 ting. Utseende/det fysiske og personlighet. I mine øyne er personlighet det soleklart viktigste, men at noen for eksempel gir meg et kompliment for noe angående mitt utseende så er det selvsagt et kompliment. Det er vel derfor kvinner kjøper flotte sexy klær og sminker seg? Fordi hvordan de fremstår fysisk faktisk betyr noe? Hvorfor i all verden er ikke da å bli ansett som verdig til å ha sex med, som et kompliment?? Hadde en hvilke som kvinne, enten jeg likte henne eller ikke, sagt at hun ønsket sex med meg. Ja klart det er et kjempekompliment! Det betyr ikke at jeg hadde takket ja til et slikt tilbud. Hvordan får man egentlig dreid det til å ikke bli et kompliment? Er vel ikke sort hvitt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå