AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 Jeg kan innrømme at jeg føler meg en smule ensom , nå som man må gi så mye av seg. Jeg liker jo folk. Men keg føler at normen i dag er litt slik at en skal smile og være glad HELE TIDEN. Hvis ikke virker man sur eller overlegen. På sosiale medier gir folk komplimenter i hytt og pine. Jeg ser ikke noe galt i komplimenter. Men jeg føler det har blitt litt overdrevet? Jeg blir bare litt sliten av det. Og jeg er ikke sur på folk, jeg legger ikke skylden på alt og alle rundt meg for at jeg har det dårlig noen perioder. Men er virkelig folk så positive og glade? Det er bare ikke meg å pøse på med komplimenter, og særlig når jeg ikke mener det jeg er mer en sånn som trykker "like" i stedet for skrive "😍😍😍😘😘❤️❤️❤️" hvis dere skjønner? Anonymkode: 30307...130 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #2 Skrevet 13. april 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Men keg føler at normen i dag er litt slik at en skal smile og være glad HELE TIDEN. Anonymkode: 30307...130 Jeg føler egentlig at det er litt motsatt av det du skriver. Jeg er av typen:"smile though your heart is aching, smile even though it's betaling, when there is clouds in the sky you'll get by" Jeg er ikke alltid glad, men jeg blir heller ikke gladere av å fokusere på alt som er galt og derfor smiler jeg, for å gjøre dagen så god som den kan få blitt. Det er min mestringsstrategi. Og da får jeg høre at jeg er overflatisk og falsk. Anonymkode: c89a1...d6a
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #3 Skrevet 13. april 2018 Betaling =breaking Anonymkode: c89a1...d6a
spektralkatt Skrevet 13. april 2018 #4 Skrevet 13. april 2018 Nei, det er jo ikke sånn at en må være overfladisk for å bli likt. Kanskje av enkelte, men man kan jo velge seg andre venner som ikke er så overfladiske da. Men alt en sier og gjør blir jo ekstremt synlig og tilgjengelig for alle i sosiale medier. Om jeg skriver et 😍 på et innlegg så står det jo det for allid, selv om jeg brukte to sekunder på det og så gikk videre i livet og glemmer det. Jeg tror det er veldig viktig å huske på at en ikke finner det virkelige livet på sosiale media. Det et mer som et utstillingsvindu, som folk bruker mer eller mindre bevisst 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå