AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 Hundene mine er løse i stua når jeg er borte og vært det lenge men her om dagen kom jeg hjem til ett biting rett av ledning til en lampe. Så fikk veldig sjokk og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre da begge rommene har masse ledninger og badet er for lite. Liker ikke bur men nå vurderer jeg det men er nok i sjokk ennå og katastrofetankene kommer så må summe meg litt før jeg bestemmer meg for hva jeg skal gjøre. Jeg kan ikke bruke kompostgjerder da hundene hopper over eller klatrer over. De er så smarte. Har ikke plass heller. Redd for brann eller at hundene skal bli alvorlig skadet. Anonymkode: 57351...795
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #2 Skrevet 13. april 2018 kjøp kabelskjulere. Clas oholson har tynne lister til lampeledninger som limes på veggen med tape. Da får ikke hundene tak i ledningen. https://www.clasohlson.com/no/Kabelkanal/Pr325814000?showRatings=true Kan også være lurt å gi hundene noe å holde på med mens du er borte. F.eks kong med leverpostei det finnes sikkert mange andre muligheter også. Anonymkode: 8ead3...a20 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå