AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 Jeg ville gjort det dersom jeg møte en og ble samme eller kjæreste, men føler litt at folk tenker det kommer gjerne noe bedre i morgen osv. Hva er din tanke på det? Og hva gjør du selv? Anonymkode: b3869...3f9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #2 Skrevet 12. april 2018 Fordi mange kvinnfolk fisker med garn innpå sånne sider, og det spillet gidder jeg. Og før jeg blir høvla ned så antar jeg at mange menn holder på på samme måte. Alt var bedre før Anonymkode: 972be...29b
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #3 Skrevet 12. april 2018 Når jeg syntes datingsiden er dårlig og lite utvalg/ikke finner noe som passer meg. Eller når jeg møter noen jeg vil satse på de neste ukene/månedene å se hva kan bli til. Treffer ingen mer enn 2-3 ganger uten å deaktivere profilen min. Er ikke sånn som vil ha døra på gløtt for flere muligheter men fokuserer på en av gangen. Anonymkode: 98598...054
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 #4 Skrevet 12. april 2018 Og hvajeg tenker om at andre hele tiden ser etter noe bedre, mens de allerede dater noen, det syns jeg ikke noe om. Ville aldri følt meg trygg med en sånn partner, selvom han etterhvert sletta profilen sin fordi jeg krevde det eller noe. Anonymkode: 98598...054
Severin Skrevet 13. april 2018 #5 Skrevet 13. april 2018 Jeg finner ingen jeg liker eller ingen som liker meg. Derfor har jeg sluttet helt med alt slik.
Elaine Marley Skrevet 13. april 2018 #6 Skrevet 13. april 2018 (endret) Nå tenker jeg på å forlate slike arenaer fordi jeg merker at jeg ikke er særlig engasjert lenger. Jeg merker at jeg ikke gidder å lete. Jeg trenger i hvert fall en pause tror jeg Endret 13. april 2018 av Elaine Marley
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå