Gå til innhold

Hva er grunn til at du forlater en datingside?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gjort det dersom jeg møte en og ble samme eller kjæreste, men føler litt at folk tenker det kommer gjerne noe bedre i morgen osv. 

Hva er din tanke på det? Og hva gjør du selv? 

Anonymkode: b3869...3f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi mange kvinnfolk fisker med garn innpå sånne sider, og det spillet gidder jeg. 

Og før jeg blir høvla ned så antar jeg at mange menn holder på på samme måte. 

Alt var bedre før :)

Anonymkode: 972be...29b

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg syntes datingsiden er dårlig og lite utvalg/ikke finner noe som passer meg.

Eller når jeg møter noen jeg vil satse på de neste ukene/månedene å se hva kan bli til. Treffer ingen mer enn 2-3 ganger uten å deaktivere profilen min. Er ikke sånn som vil ha døra på gløtt for flere muligheter men fokuserer på en av gangen.

Anonymkode: 98598...054

AnonymBruker
Skrevet

Og hvajeg tenker om at andre hele tiden ser etter noe bedre, mens de allerede dater noen, det syns jeg ikke noe om. Ville aldri følt meg trygg med en sånn partner, selvom han etterhvert sletta profilen sin fordi jeg krevde det eller noe.

Anonymkode: 98598...054

Skrevet

Jeg finner ingen jeg liker eller ingen som liker meg. Derfor har jeg sluttet helt med alt slik.

Skrevet (endret)

Nå tenker jeg på å forlate slike arenaer fordi jeg merker at jeg ikke er særlig engasjert lenger. Jeg merker at jeg ikke gidder å lete.

Jeg trenger i hvert fall en pause tror jeg :P

Endret av Elaine Marley

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...