Gå til innhold

Dårlig gjort å ikke dra hjem på bursdagen til mamma?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mamma har bursdag om 2 uker. Bor i leilighet for meg selv, for studerer. Er bare ca  35 min unna med bil. Bør jeg dra hjem på bursdagen? Har nemlig ikke lyst, for trives ikke i familien ellers.. synes d er vanskelig. Hun blir 53

Anonymkode: 10116...519

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gjort det. Syns du burde hvis du kan. Det setter hun nok veldig stor pris på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er spesielt dårlig gjort og dra ikke dra i bursdagen. Fra jeg var 18 til 28 var min far i India på bursdagen min, og da han endelig ikke var der valgte han å dra i 60-årsdag på min 29-årsdag, noe som var helt ok for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

En 53-årsdag er vel ikke så spesiell, men dette kommer an på mye. Er du f eks bedt på kaffe og kake, eller skal det ikke feires spesielt? Er det helg eller ukedag? Besøker du moren din ellers, eller er du aldri der? Hva betyr det at du ikke trives i familien, kan være alt fra at du ikke helt har funnet deg selv og føler deg dominert av mer utadvendte personligheter, til at du har vært utsatt for vold og omsorgssvikt? Er moren din alene eller har hun mann/barn i hus eller flust med venner?

Blir vanskelig å besvare uten å vite noe mer.

Anonymkode: eb880...7a1

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mamma har bursdag om 2 uker. Bor i leilighet for meg selv, for studerer. Er bare ca  35 min unna med bil. Bør jeg dra hjem på bursdagen? Har nemlig ikke lyst, for trives ikke i familien ellers.. synes d er vanskelig. Hun blir 53

Anonymkode: 10116...519

Jeg ville aldri dratt i en bursdag eller på besøk til noen jeg ikke liker å være sammen med. Så nei, du har ingen grunn til å reise i bursdagen hennes, ser ingen grunn til å utsette meg for sånt. Tar det for gitt at det ikke handler om at hun lager vond kaffe, regner med at det ligger mer bak. 

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke dra, men bør tenke over at det kan være hennes siste bursdag. 

Anonymkode: 0f4f6...5a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...