Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det an å betale en del av restskatt allerede nå? Har lyst til å betale fra lønn hver mnd fremfor å betale under ett senere. Hvilken konto betaler jeg inn til, eller må jeg vente til mai med å betale?

Anonymkode: afa6c...1c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, på skattemeldingen du har fått skal det stå kontonummer og kidnummer for innbetaling.

Anonymkode: b2f14...520

• Liker 1
Skrevet

Det står på skattemeldingen. Du kan betale inn hele eller deler av beløpet.

Hvis du betaler innen 31.mai så slipper du renter. 

Så det beste er å betale inn mest mulig akkurat den 31.mai. Helst alt, hverken før eller etter. 

AnonymBruker
Skrevet

Så skattemeldingen nå. Det står iban nummer, konto nummer kid nummer osv helt i bånn på en av sidene. Er det spesifikk til meg? Har aldri fått restskatt før, så vet ikke helt hvordan dette fungerer. 

Det er best for meg å betale litt hver mnd, fremfor "sparing" hv mnd, og betale 31.mai. Men jeg kan forsøke å betale resten senest den 31.mai.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så skattemeldingen nå. Det står iban nummer, konto nummer kid nummer osv helt i bånn på en av sidene. Er det spesifikk til meg? Har aldri fått restskatt før, så vet ikke helt hvordan dette fungerer. 

Det er best for meg å betale litt hver mnd, fremfor "sparing" hv mnd, og betale 31.mai. Men jeg kan forsøke å betale resten senest den 31.mai.

Ja, det er spesifikt for deg.

Det beste er å betale inn alt 31. mai.

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, asterix skrev:

Ja, det er spesifikt for deg.

Det beste er å betale inn alt 31. mai.

Hvorfor? 

Anonymkode: a56ad...437

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? 

Da slipper du renter 😊

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? 

Da slipper du renter og får i tillegg hatt pengene lengst mulig på din egen konto slik at du får sparerenter. Dette er jo bare det samme som at det lønner seg å betale alle andre regninger på forfallsdato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...