Kaktuss Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 Heihei! :-) Jeg hadde ikm for 3 dager siden og har hatt noen skikkelige kramper i mageregion den siste uka. Kjennes også ut som om det er noe som strammer rundt eggstokkene heletiden (som om de ligger i klem). Jeg har ingen blødning og tappen har lukket seg. (Den var åpen en dag eller to før ikm). Heller ingen ømme pupper denne gang. Har hatt noenlunde uregelmessig mens etter en sa i oktober men aldri lignende kramper over lengre tid og alltid ømme pupper etter antatt ikm, men ikke nå. Ingen positiv graviditetstest hittil. Kan dette være symptom på edometriose? Kan det bare være syklustull igjen? Kan dette være noe for en lege å se på eller skal jeg se det an? Hyggelige svar tar jeg gjerne imot :-)
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #2 Skrevet 13. april 2018 Hvis du har ordentlig vondt så ville jeg gått til legen. Kan være endometriose, men også svangerskap utenfor livmoren. Ved siste tilfelle tror jeg nok at du ville fått positiv test etterhvert. Lykke til uansett. Anonymkode: 2e394...fae
Gjest BethD Skrevet 13. april 2018 #3 Skrevet 13. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du har ordentlig vondt så ville jeg gått til legen. Kan være endometriose, men også svangerskap utenfor livmoren. Ved siste tilfelle tror jeg nok at du ville fått positiv test etterhvert. Lykke til uansett. Anonymkode: 2e394...fae Enig.. OM det er endo så er det veldig greit å få det sjekket osv...
Kaktuss Skrevet 13. april 2018 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2018 Jeg har hatt mye utflod denne syklusen og ingen ømme pupper. 2 ting som er uvanlig. Tok en gtest og den er svaak. Men tydelig nok for at mannen kan se den 🙈 Håper det er en spire og ikke bare mannen som også har begynt å se strek syner. Kjenner forhåpningene begynner å stige, noe som er dumt så tidlig. Har ikke så vondt at jeg må ta smertestillende, men det er alltid et lite ubehag (et lite trykk) rundt mage/eggstokk. Kan dog være pga at jeg har hatt litt løs mage idet siste 😳
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #5 Skrevet 13. april 2018 Vær obs på at svake tester kan være ex.u. Bare ha det i bakhodet om testene ikke blir sterke i løpet av få dager. Anonymkode: c675c...179
Kaktuss Skrevet 13. april 2018 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2018 Jeg får teste litt fremover og se hvordan testene utvikler seg. Håpet det ikke er en exu :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå