Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått (går) gjennom en spontanabort. Har vært hos en gynekolog og sett at alt er ute. I tillegg tok jeg en hcg prøve som var negativ (0,71 var den på). Men nå har jeg blødd tilsammen 23 dager og begynner å gå lei. Det ser ikke ut til å stoppe heller. Farge og mengde varierer fra dag til dag. Hvor lenge er det vanlig å blø når man mister i uke 6? Er det noe jeg kan gjøre for å få blødningene til å stoppe? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å høre! Tror du bare må smøre deg med tolmodighet og la kroppen få jobbe i fred. 

Jeg blødde /spottet fra 18 oktober til 22. Da  «datt» alt ut, og jeg blødde videre til 26 oktober. Ikke så veldig lenge for min del. SA i uke 9/10 .

Skrevet
2 minutter siden, Lene25 skrev:

Trist å høre! Tror du bare må smøre deg med tolmodighet og la kroppen få jobbe i fred. 

Jeg blødde /spottet fra 18 oktober til 22. Da  «datt» alt ut, og jeg blødde videre til 26 oktober. Ikke så veldig lenge for min del. SA i uke 9/10 .

Ah, er så kjedelig å blø. Vil bare begynne å prøve igjen 😊 Har du blitt gravid etter din sa?

Skrevet

Uff. Så trist å høre :( 

jeg blødde ikke mer en en drøy uke da jeg mistet men var kortere på vei enn deg. 

Denne gangen ser jeg for meg å blø lenger. Skulle vært 9 uker da jeg aborterte og det var på onsdag så her er der full rulle enda 

Skrevet
11 timer siden, hotfudge skrev:

Ah, er så kjedelig å blø. Vil bare begynne å prøve igjen 😊 Har du blitt gravid etter din sa?

Ja det er det. Skjønner deg veldig godt. Vil så gjerne. Håper du slutter å blø snart og at det går veien:) 

nei, dessverre. Vi prøver. Ser jeg har hatt veldig ustabile sykluser, men håper ikke det påvirker så veldig. 

Skrevet
3 timer siden, BethD skrev:

Uff. Så trist å høre :( 

jeg blødde ikke mer en en drøy uke da jeg mistet men var kortere på vei enn deg. 

Denne gangen ser jeg for meg å blø lenger. Skulle vært 9 uker da jeg aborterte og det var på onsdag så her er der full rulle enda 

Så utrolig trist å høre.. Bedre lykke neste gang for oss begge ❤️

Skrevet
46 minutter siden, Lene25 skrev:

Ja det er det. Skjønner deg veldig godt. Vil så gjerne. Håper du slutter å blø snart og at det går veien:) 

nei, dessverre. Vi prøver. Ser jeg har hatt veldig ustabile sykluser, men håper ikke det påvirker så veldig. 

Åå, så kjedelig. Håper det klaffer for dere snart ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde i 20 dager, mistet i uke 6. Legen sa det var helt normalt iallefall. Fikk EL 2 uker etter jeg sluttet å blø. 

Anonymkode: 66b14...67c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet i uke 8 og blødde 8 dager. Tror det er veldig store individuelle forskjeller her.  

Anonymkode: 7adba...c04

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet i uke 8, og blødde i ca. 9 dager. Fikk mensen etter 5 uker og er nå gravid i uke 7 igjen. Som skrevet over her; det er nok store forskjeller på dette. 

Anonymkode: 57d3f...9b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...