hotfudge Skrevet 12. april 2018 #1 Skrevet 12. april 2018 Jeg har gått (går) gjennom en spontanabort. Har vært hos en gynekolog og sett at alt er ute. I tillegg tok jeg en hcg prøve som var negativ (0,71 var den på). Men nå har jeg blødd tilsammen 23 dager og begynner å gå lei. Det ser ikke ut til å stoppe heller. Farge og mengde varierer fra dag til dag. Hvor lenge er det vanlig å blø når man mister i uke 6? Er det noe jeg kan gjøre for å få blødningene til å stoppe?
Lene25 Skrevet 12. april 2018 #2 Skrevet 12. april 2018 Trist å høre! Tror du bare må smøre deg med tolmodighet og la kroppen få jobbe i fred. Jeg blødde /spottet fra 18 oktober til 22. Da «datt» alt ut, og jeg blødde videre til 26 oktober. Ikke så veldig lenge for min del. SA i uke 9/10 .
hotfudge Skrevet 12. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2018 2 minutter siden, Lene25 skrev: Trist å høre! Tror du bare må smøre deg med tolmodighet og la kroppen få jobbe i fred. Jeg blødde /spottet fra 18 oktober til 22. Da «datt» alt ut, og jeg blødde videre til 26 oktober. Ikke så veldig lenge for min del. SA i uke 9/10 . Ah, er så kjedelig å blø. Vil bare begynne å prøve igjen 😊 Har du blitt gravid etter din sa?
Gjest BethD Skrevet 13. april 2018 #4 Skrevet 13. april 2018 Uff. Så trist å høre jeg blødde ikke mer en en drøy uke da jeg mistet men var kortere på vei enn deg. Denne gangen ser jeg for meg å blø lenger. Skulle vært 9 uker da jeg aborterte og det var på onsdag så her er der full rulle enda
Lene25 Skrevet 13. april 2018 #5 Skrevet 13. april 2018 11 timer siden, hotfudge skrev: Ah, er så kjedelig å blø. Vil bare begynne å prøve igjen 😊 Har du blitt gravid etter din sa? Ja det er det. Skjønner deg veldig godt. Vil så gjerne. Håper du slutter å blø snart og at det går veien:) nei, dessverre. Vi prøver. Ser jeg har hatt veldig ustabile sykluser, men håper ikke det påvirker så veldig.
hotfudge Skrevet 13. april 2018 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2018 3 timer siden, BethD skrev: Uff. Så trist å høre jeg blødde ikke mer en en drøy uke da jeg mistet men var kortere på vei enn deg. Denne gangen ser jeg for meg å blø lenger. Skulle vært 9 uker da jeg aborterte og det var på onsdag så her er der full rulle enda Så utrolig trist å høre.. Bedre lykke neste gang for oss begge ❤️
hotfudge Skrevet 13. april 2018 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2018 46 minutter siden, Lene25 skrev: Ja det er det. Skjønner deg veldig godt. Vil så gjerne. Håper du slutter å blø snart og at det går veien:) nei, dessverre. Vi prøver. Ser jeg har hatt veldig ustabile sykluser, men håper ikke det påvirker så veldig. Åå, så kjedelig. Håper det klaffer for dere snart ❤️
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #8 Skrevet 13. april 2018 Jeg blødde i 20 dager, mistet i uke 6. Legen sa det var helt normalt iallefall. Fikk EL 2 uker etter jeg sluttet å blø. Anonymkode: 66b14...67c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #9 Skrevet 13. april 2018 Jeg mistet i uke 8 og blødde 8 dager. Tror det er veldig store individuelle forskjeller her. Anonymkode: 7adba...c04
AnonymBruker Skrevet 13. april 2018 #10 Skrevet 13. april 2018 Jeg mistet i uke 8, og blødde i ca. 9 dager. Fikk mensen etter 5 uker og er nå gravid i uke 7 igjen. Som skrevet over her; det er nok store forskjeller på dette. Anonymkode: 57d3f...9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå